مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مدیران خودرو قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرد…

مدیران خودرو قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرد... قیمت مدل خودروهای چری در گزارش خبری خودرو امروز 11 ابان ماه اعلام شد. شورای رقابت به تازگی قیمت نمایندگی محصولات شرکت مدیران خودرو را برای آبان ماه ۱۴۰۲ تعیین کرده است. بر این اساس، قیمت نمایندگی مدل چری آریزو ۵T IE به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت نمایندگی مدل آریزو ۵T اسپرت IE نیز یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت خودروی چری آریزو 5T در بازار با قیمت یک میلیارد و 130 میلیون اعلام شد و چری تیگو IE 7 با قیمت یک میلیارد و 425 میلیون تومان اعلام شده است.

مدیران خودرو قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرد…

قیمت مدل خودروهای چری در گزارش خبری خودرو امروز ۱۱ ابان ماه اعلام شد.

شورای رقابت به تازگی قیمت نمایندگی محصولات شرکت مدیران خودرو را برای آبان ماه ۱۴۰۲ تعیین کرده است. بر این اساس، قیمت نمایندگی مدل چری آریزو ۵T IE به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت نمایندگی مدل آریزو ۵T اسپرت IE نیز یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت خودروی چری آریزو ۵T در بازار با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون اعلام شد و چری تیگو IE 7 با قیمت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

ایرانخودرو در طرح ویژه ابان ماه 

چندین سالی است که به دلیل تحریم‌های جهانی و ممنوعیت واردات خودرو، بازار خودروهای چینی در کشور فعال شده است. در گذشته که خودروهای برندهای معروفی مانند بنز، پورشه، بی‌ام‌و، هیوندای، نیسان، هوندا و… در بازار داشتیم، اصلاً به مفهوم خودروهای چینی فکر نمی‌کردیم. البته پیشرفت محدودیت‌های خودروسازی در چین در گذشته نیز نقش مهمی داشت. تا چند سال پیش، تنها برندهایی مانند جک، تیگو و چری به عنوان نمایندگان خودروهای چینی شناخته می‌شدند. اما از سال ۱۴۰۰ به بعد، برندهای جدیدی وارد بازار خودرو ایران شده‌اند. به عنوان مثال، دیگنیتی پرایم و فونیکس پریمیوم نیز به عنوان اعضای جدید این خانواده چینی به بازار معرفی شده‌اند.

چری آریزو ۵T IE ۱۴۰۲/مدیران خودرو صفر ۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۵T IE ۱۴۰۲/مدیران خودرو صفر (نمایندگی) ۱,۰۵۵,۹۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۵T اسپرت IE ۱۴۰۰/مدیران خودرو صفر (نمایندگی) ۱,۰۹۱,۲۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۶ اکسلنت ۱۴۰۱/مدیران خودرو صفر ۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۷ IE ۱۴۰۰/مدیران خودرو صفر ۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۷ IE ۱۴۰۲/کرمان موتور صفر ۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت خودروی شاهین در بازار 1402

مطالب مرتبط

ترافیک در دومین پیش‌ فروش خودرو کم شد

سجاد ناجی

قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار شد

سجاد ناجی

افزایش تلاطم بازار به دلیل سیاست های اشتباه دولت

سجاد ناجی

نظر دهید.