مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مدیران خودرو فروش اقساطی با بازپرداخت ۵ ساله

مدیران خودرو فروش اقساطی با بازپرداخت 5 ساله ثبت نام در برنامه اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند دوره بازپرداخت خود را از بین ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ یا ۶۰ ماهه انتخاب کنند و پس از طی کردن مراحل ثبت نام، خودروی خود را در مدت ۹۰ روز دریافت کنند.
مدیران خودرو فروش اقساطی با بازپرداخت ۵ ساله

ثبت نام در برنامه اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند دوره بازپرداخت خود را از بین ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ یا ۶۰ ماهه انتخاب کنند و پس از طی کردن مراحل ثبت نام، خودروی خود را در مدت ۹۰ روز دریافت کنند.

بر اساس شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲، این طرح مرتبط با خودروی آریزو ۵ می‌باشد. قیمت ثبت نامی برای این محصول برای مدیران خودرو حدود یک میلیارد و ۹۱ میلیون تومان است. متقاضیان ثبت نام در آبان ماه باید ۵۰ درصد از مبلغ را به صورت نقدی پرداخت نمایند و مابقی مبلغ را در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۳ درصد ماهانه به حساب مدیران خودرو واریز کنند. همچنین، امکان خرید نقدی از مدیران خودرو نیز وجود دارد.

مدیران خودرو فروش اقساطی با بازپرداخت 5 ساله  ثبت نام در برنامه اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند دوره بازپرداخت خود را از بین ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ یا ۶۰ ماهه انتخاب کنند و پس از طی کردن مراحل ثبت نام، خودروی خود را در مدت ۹۰ روز دریافت کنند.

طرح فروش اقساطی مدیران خودرو و شرایط موردنیاز

متقاضیان ثبت نام در برنامه اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ باید اطمینان حاصل کنند که می‌توانند مدارک مورد نیاز برای درخواست تسهیلات اقساطی یا بانک را ارائه دهند. در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک، مسئولیت این امر بر عهده مدیران خودرو نیست.

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو، تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روز کاری پس از تایید نهایی تسهیلات لیزینگ یا بانک ارائه دهنده خواهد بود. حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد، و همچنین تغییرات در دوره‌های اقساط خودرو به دلیل محدودیت‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده تسهیلات، متغیر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی خودرو ملزمندند تا حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲، تمامی مستندات مورد نیاز شرکت را تکمیل و تحویل دهند. بدیهی است که پس از انقضای مهلت مذکور، شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص درخواست مدارک، انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری ندارد.

قیمت هایما جدید 

اعتبارسنجی مشتریان و ضامنین، شامل بررسی عدم وجود چک برگشتی و وجود اقساط معوق، مطابق با اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت می‌پذیرد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان فروش اقساطی مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت، اولویت تخصیص و ارسال خودروها را مشخص می‌کند.

مطالعه بیشتر  تمدید مهلت اخذ شناسه کالا

مشتریان می‌توانند برای مشاهده لیست نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین اطلاعات مربوط به خودروها از جمله آپشن‌ها، مشخصات فنی، ویژگی‌های داخلی و بیرونی، طرح تو دوزی و رینگ، ابعاد و… به وب‌سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

افراد متقاضی برای ثبت نام اقساطی مدیران خودرو با مدارک کامل شناسایی به نمایندگی های مجاز و انتخاب شده خود مراجعه کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اعلام قیمت برخی خودروهای مونتاژی هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۲

mortazavi

خودروسازان می گویند قیمت گذاری دولتی باعث ضرر سنگین ما شده است!

mortazavi

معرفی خودروی استون مارتین والیانت ۲۰۲۵ + مشخصات فنی و امکانات

mortazavi

نظر دهید.