مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده این مدل از گروه آرین پارس موتور (ویژه آبان ماه ۱۴۰۲)

فروش فوق العاده این مدل از گروه آرین پارس موتور (ویژه آبان ماه 1402) شرکت خودرویی آرین پارس موتور یک بخشنامه جدید فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه آبان ماه 1402 را اعلام کرده است. طرح ویژه برای فروش لاماری ایما با نرخ تعیین شده و تحویل 90 روز کاری از ساعت 11 صبح روز سه شنبه به تاریخ 23 آبان ماه 1402 تا پایان روز دوشنبه به تاریخ 29 آبان ماه به شکل اینترنتی انجام میگیرد.  قیمت تعیین شده فروش یک میلیارد و 431 میلیون تومان می باشد.

فروش فوق العاده این مدل از گروه آرین پارس موتور (ویژه آبان ماه ۱۴۰۲)

شرکت خودرویی آرین پارس موتور یک بخشنامه جدید فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرده است.

طرح ویژه برای فروش لاماری ایما با نرخ تعیین شده و تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه به تاریخ ۲۹ آبان ماه به شکل اینترنتی انجام میگیرد.

قیمت تعیین شده فروش یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان می باشد.

فروش فوق العاده این مدل از گروه آرین پارس موتور (ویژه آبان ماه 1402)  شرکت خودرویی آرین پارس موتور یک بخشنامه جدید فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه آبان ماه 1402 را اعلام کرده است.  طرح ویژه برای فروش لاماری ایما با نرخ تعیین شده و تحویل 90 روز کاری از ساعت 11 صبح روز سه شنبه به تاریخ 23 آبان ماه 1402 تا پایان روز دوشنبه به تاریخ 29 آبان ماه به شکل اینترنتی انجام میگیرد.   قیمت تعیین شده فروش یک میلیارد و 431 میلیون تومان می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش دوباره قیمت کارخانه ای محصولات سایپا

مطالب مرتبط

فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو

سجاد ناجی

نخستین مدل خودروی خارجی در بورس چانگان CS35 پلاس مدل ۲۰۲۳

mortazavi

مراقب قیمت‌های کاذب خودرو در بازار باشید

سجاد ناجی

نظر دهید.