مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح خرید این مدل از ایران خودرو همراه با بخشنامه

طرح خرید این مدل از ایران خودرو همراه با بخشنامه به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند شرایط انتخاب و واریز وجه برای تعداد محدودی از خودروی دنا پلاس دستی ۶ سرعته با اولویت تابستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فراهم شده است. لذا متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو پس از ارسال پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

طرح خرید این مدل از ایران خودرو همراه با بخشنامه

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند شرایط انتخاب و واریز وجه برای تعداد محدودی از خودروی دنا پلاس دستی ۶ سرعته با اولویت تابستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فراهم شده است. لذا متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو پس از ارسال پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

طرح خرید این مدل از ایران خودرو همراه با بخشنامه  به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند شرایط انتخاب و واریز وجه برای تعداد محدودی از خودروی دنا پلاس دستی ۶ سرعته با اولویت تابستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فراهم شده است. لذا متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو پس از ارسال پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  چرا ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی هنوز خودرویی نگرفتند!

مطالب مرتبط

قیمت انواع فوتون در بازار خودرو امروز ۲۰ آبان ماه

mortazavi

۸ خودروی جدید در سامانه + شرایط ثبت نام و مهلت

mortazavi

افزایش تولید و ساخت سورن پلاس دو گانه سوز ایران خودرو تبریز

سجاد ناجی

نظر دهید.