مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پای محصول جدید ایران خودرو به سامانه فروش باز شد.

پای محصول جدید ایران خودرو به سامانه فروش باز شد. اخبار اخیر نشان می‌دهد که ایران خودرو به تازگی تحویل عضو جدید خانواده هایما را آغاز کرده است. خودروی هایما X7، که در آذر ماه امسال یکبار دیگر در چارچوب سامانه یکپارچه فروش خودرو ایران خودرو معرفی شده بود، حالا آماده تحویل به متقاضیان شده است. این محصول که به مونتاژ ایران خودرو محسوب می‌شود، عضو جدید خانواده هایما را تشکیل می‌دهد. قبل از این، ایران خودرو هایما S7، هایما S5 و هایما S8 را به خطوط تولید خود در سایت خراسان افزوده بود و حالا با معرفی هایما X7، تولید خودروهای هایما توسط این شرکت ادامه پیدا کرده است. ایران خودرو این محصول جدید را در آذر ماه سال ۱۴۰۲ به نمایش گذاشته و در ادامه، متقاضیان این خودرو می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نام خود را برای خرید هایما X7 ثبت کرده و پس از دریافت پیامک تایید از سوی ایران خودرو، با واریز وجه به صورت کامل، خودروی خود را طی ۹۰ روز کاری دریافت کنند.

پای محصول جدید ایران خودرو به سامانه فروش باز شد.

اخبار اخیر نشان می‌دهد که ایران خودرو به تازگی تحویل عضو جدید خانواده هایما را آغاز کرده است. خودروی هایما X7، که در آذر ماه امسال یکبار دیگر در چارچوب سامانه یکپارچه فروش خودرو ایران خودرو معرفی شده بود، حالا آماده تحویل به متقاضیان شده است. این محصول که به مونتاژ ایران خودرو محسوب می‌شود، عضو جدید خانواده هایما را تشکیل می‌دهد.

قبل از این، ایران خودرو هایما S7، هایما S5 و هایما S8 را به خطوط تولید خود در سایت خراسان افزوده بود و حالا با معرفی هایما X7، تولید خودروهای هایما توسط این شرکت ادامه پیدا کرده است. ایران خودرو این محصول جدید را در آذر ماه سال ۱۴۰۲ به نمایش گذاشته و در ادامه، متقاضیان این خودرو می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نام خود را برای خرید هایما X7 ثبت کرده و پس از دریافت پیامک تایید از سوی ایران خودرو، با واریز وجه به صورت کامل، خودروی خود را طی ۹۰ روز کاری دریافت کنند.

به اطلاع متقاضیان این خودرو رسیده است که هایما X7 با قیمت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دسترس قرار خواهد گرفت.

آبی‌های جاده مخصوص قصد دارند محصول جدید خود را با رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری، قهوه‌ای کاردو و ذغالی متالیک در اختیار متقاضیان با شرایط قرار دهند.

با این حال، بررسی اعضای خانواده هایما نشان می‌دهد که هایما X7 به نسبت دیگر اعضای خانواده هایما به عنوان یک خودروی خاص و منحصر به فرد تلقی می‌شود.

مطالعه بیشتر  آیین نامه واردات نهایی شد

جدیدترین قیمت خودروهای مختلف را می توانید در لینک مشاهده کنید.

این محصول ایران خودرو به عنوان یک خودروی MPV شناخته می‌شود، در حالی که دو مدل دیگر خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S8 به عنوان دو خودروی شاسی‌بلند (SUV) در بازار خودروی کشور مشهور هستند و هایما S5 نیز به عنوان یک خودروی کراس‌اوور شناخته می‌شود.

خودروهای MPV عمدتاً شباهت‌های زیادی با خودروهای استیشن دارند که در بازار خودروی کشور کمتر شناخته شده‌اند. بررسی بازار خودرو در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که مدل کیا کارنز در بازار خودروی کشور حضور داشته و این محصول از دسته خودروهای MPV محسوب می‌شده است. خودروهای MPV به طور معمول انتخاب مشتریان گسترده نیستند و افراد خاص به دنبال این مدل خودرو در بازار کشور می‌روند.

هایما X7 در حال حاضر به صورت مستقیم با محصول جدید فردا موتور به نام M4 (SUBA) رقابت می‌کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدیدترین قیمت های کامیون در ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

mortazavi

طرح جدید فروش وانت پیکاپ دیزلی فوتون

سجاد ناجی

اخبار خودرو امروز در ۷ روز مهلت تسویه خرید خودرو از سامانه یکپارچه

mortazavi

نظر دهید.