مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

جدیدترین قیمت های محصولات سایپا در آذرماه ۱۴۰۱

جدیدترین قیمت های محصولات سایپا در آذرماه ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد که این قیمت ها به تاریخ روز در آذر ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و تا به الان آخرین قیمت هایی تصویب شده محصولات این شرکت خودروسازی است. در جدول قرار داده شده می توانید محصولات متنوع این خودروساز ایرانی را مشاهده کنید.

در این جدول قیمت گذاری جدید از سوی سایپا که در آذر ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است، تیبا پلاس که یک نمونه پرطرفدار در بین مشتریان است با قیمت ۱۴۲٫۰۱۲٫۰۰۰ اعلام شده و در مقابل تیبا ۲ با قیمت ۱۲۷٫۱۱۷٫۰۰۰ و تیبا ۲ پلاس نیز با قیمت ۱۴۲٫۰۱۲٫۰۰۰ اعلام قیمت شده اند.

خبر جدید خودروهای داخلی: بهمن موتور از فروش فوری محصولات خود می گوید…

همچنین می توانیم نگاهی گذرا در همین قسمت داشته باشیم به قیمت محصولات سایپا در مدل های ساینا که مدل معمولی آن با قیمت ۱۲۴٫۸۹۳٫۰۰۰ و ساینا پلاس که گویا آپشن های بیشتری نسبت به مدل معمولی دارد با قیمت ۱۴۱٫۹۸۰٫۰۰۰ به فروش خواهد رسید. همچنین ساینا اس با قیمت ۱۶۹٫۹۹۸٫۰۰۰ اعلام قیمت شده است که مشتریان می توانند خریداری کنند.

در مورد مدل پرطرفدار دیگر از این کمپانی می توانیم به مدل خودروی جدید شاهین جی با قیمت ۳۴۴٫۷۴۷٫۰۰۰ اشاره کنیم. وانت های موجود در این خودروسازی که مشتریان خاص و همیشگی خود را دارند در مدل های وانت ۱۵۱ معمولی ۱۶۰٫۶۴۵٫۰۰۰ و مدل آپشنال از این وانت با قیمت ۱۸۶٫۶۴۴٫۰۰۰ قیمت گذاری شده اند.

قیمت جدید تیارا 

در ادامه خبرگزاری خودرویی از کیلومتر ۲۲ شرقی می توانید قیمت های دیگر محصولات این کمپانی خودروساز ایرانی را مشاهده کنید. و همچنین از طریق لینک هایی که در این صفحه می توانید دنبال کنید، از اخبار روز دنیا در خودروهای خارجی، ترفندها و نکات علمی خودرویی و رقابت های فرمول ۱ را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر  حذف قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو

جدول قیمت گذاری جدید محصولات ساییا در آذر ماه سال ۱۴۰۱

قیمت محصولات سایپا در آذرماه ۱۴۰۱

شرکت سایپا قیمت محصولات خود را به روز رسانی کرده است. این قیمت ها به تازگی در ماه آذر سال ۱۴۰۱ از سوی شرکت سایپا اعلام شده است و به روزترین قیمت هایی خودرویی است که می توانید مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خودرو ایکس ۳۳ کراس در فروش ویژه اسفندماه ۱۴۰۲

mortazavi

دولت باید برای لغو یکباره عرضه خودرو در بورس کالا توضیح دهد

سجاد ناجی

طرح ترافیک در روز پنجشنبه اجرا نخواهد شد!

mortazavi

نظر دهید.