مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه مهم برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده

اطلاعیه مهم برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده براساس آمارهای گزارش شده از سمت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها 19 هزار نفر از افراد متقاضی طرح جایگرینی خودروهای فرسوده مرحله تایید صلاحیت را پذیرفته شدند و در این گام، رئیس ستاد مذکور از افراد انتخاب شده خواست تا تنها براساس جدول زمانبندی و سامانه ستاد اقدامات لازم را انجام دهند. 

اطلاعیه مهم برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده

براساس آمارهای گزارش شده از سمت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ۱۹ هزار نفر از افراد متقاضی طرح جایگرینی خودروهای فرسوده مرحله تایید صلاحیت را پذیرفته شدند و در این گام، رئیس ستاد مذکور از افراد انتخاب شده خواست تا تنها براساس جدول زمانبندی و سامانه ستاد اقدامات لازم را انجام دهند.

طبق گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) مهران سالاریه این چنین اعلام کرد که در دومین مرحله جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده اند و برای این دسته از افراد که محصولات انتخابی خود را گروه های خودرویی، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده اند، از سمت سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

همچنین وی خاطرنشان کرد: از همین رو افراد متقاضی می توانند یک ماه قبل از فصل تحویل خودروها، با مراجعه به سایت نوسازی ناوگان اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR برای ثبت نام و ایجاد صفحه شخصی اقدامات لازم را انجام دهند و بعد از آن برای انتخاب مراکز اسقاط مورد نظر و تحویل خودروی فرسوده در قدم بعدی فاز تحویل حودرو جایگزین شده قرار بگیرند.

وی همچنین در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که زمان ثبت نام از سامانه ستاد نوسازی برای متقاضیان پیامک می شود و تاکیدی دیگر بر این موضوع داشتند که تا قبل از ارسال پیامک توسط ستاد، امکان ثبت نام در سامانه برای مشتریان وجود ندارد.

سالاریه در پایان صحبت های خود افزود: هم اکنون تنها امکان ثبت نام متقاضیان که نوبت دریافت خودرو جایگزین در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ می باشد در سایت ستاد فراهم شده و می توانند برای ادامه فرآیند ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند. / اطلاعیه مهم برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده خبر گزاری ۲۲ شرقی ایران 

مطالعه بیشتر  قیمت روز کامیون 1402 | قیمت کامیون امروز

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح فروش ۴ مدل پرطرفدار سایپا شروع شد….

mortazavi

بهای تمام شده خودرو در ایران سه برابر استاندارد جهانی

سجاد ناجی

جدیدترین ها قیمت خودرویی در ایران با دو تولیدکننده بزرگ خودرو (سایپا و ایران خودرو در ۸ خردادماه)

mortazavi

نظر دهید.