مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تحویل زودتر از موعد خودرو به متقاضیان طرح خودروهای فرسوده

تحویل زودتر از موعد خودرو به متقاضیان طرح خودروهای فرسوده همانطور که در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است، دارندگان خودروهای فرسوده که در مرحله دوم فروش یکپارچه در طرح خرید و فروش خودروهای فرسوده قرار دارند، در صف انتظار خودروهای طرح عادی قرار نمی گیرند در همزمان با متقاضیان طرح خودروهای عادی نیز قرعه کشی نمی شوند و در نتیجه خودرو را در زمان کمتری دریافت می کنند. 

تحویل زودتر از موعد خودرو به متقاضیان طرح خودروهای فرسوده

همانطور که در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است، دارندگان خودروهای فرسوده که در مرحله دوم فروش یکپارچه در طرح خرید و فروش خودروهای فرسوده قرار دارند، در صف انتظار خودروهای طرح عادی قرار نمی گیرند در همزمان با متقاضیان طرح خودروهای عادی نیز قرعه کشی نمی شوند و در نتیجه خودرو را در زمان کمتری دریافت می کنند.

بر اساس اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشمولان طرح تعویض خودروهای فرسوده منتظر خودروهای طرح معمولی نخواهند بود و در مدت زمان کوتاهی می توانند محصولات خود را دریافت کنند.

در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، دو طرح ویژه متقاضیان عمومی و یک طرح ویژه جوانان (ویژه مادران) اضافه شد. در این طرح تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مانند داشتن گواهینامه معتبر رانندگی، عدم خرید یا تحویل خودرو از خودروسازان داخلی در ۴۸ ماه گذشته، ثبت هر کدملی برای یک خودرو و افتتاح حساب وکالتی با مسدودیت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از شروط اصلی می باشد.

قیمت محصولات کرمان موتور

متقاضیان طرح خرید و فروش خودروهای فرسوده در یک استخر (جدا از متقاضیان عادی) قرار می گیرند و به قید قرعه اولویت بندی می شوند.

تفاوت آن با دو طرح دیگر (عادی و مادران) در این است که الزام شماره فعال به نام متقاضی محدودیت به شمار نمی رود اما در نظر داشته باشید که داوطلبان در صورتی می توانند از این طرح استفاده کنند که خودروی قدیمی آنها ۱۳۸۵ یا قبل از آن باشد و شماره ثبت و سند خودروی قدیمی به نام متقاضی باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  انحصار بازار خودرو را می شکنیم

مطالب مرتبط

عدم استقبال خودروسازان از برنامه های وزیر صمت

سجاد ناجی

افزایش مبلغ بعضی از جرائم خطرساز رانندگی

mortazavi

افزایش ۲۳۶ درصدی تولید در سایپا و ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.