مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

متقاضیان خودروهای وارداتی اسفند ۱۴۰۱ برای انتخاب خودرو تا ۲۵ دی ۱۴۰۲ مهلت دارند!

متقاضیان خودروهای وارداتی اسفند 1401 برای انتخاب خودرو تا 25 دی 1402 مهلت دارند!  سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که متقاضیانی که در اسفند 1401 ثبت‌نام نموده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند از تاریخ 1402/10/23 تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 1402/10/25 به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و جهت انتخاب خودروها اقدام نمایند.

متقاضیان خودروهای وارداتی اسفند ۱۴۰۱ برای انتخاب خودرو تا ۲۵ دی ۱۴۰۲ مهلت دارند!

 سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام نموده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و جهت انتخاب خودروها اقدام نمایند.
در این مرحله، متقاضیان می‌توانند از بین سه اولویت اعلامی در سبد محصولات موجود، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که در این مرحله هیچ ثبت‌نام جدیدی امکان‌پذیر نیست، و انتخاب خودرو صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان قبلی امکان‌پذیر است.

الف- لیست قیمت‌های نهایی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی:
جدول ۱: قیمت‌های نهایی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی به ریال

تبصره: مبلغ مندرج در جدول شماره ۱ به عنوان قیمت نهایی در مبادی ورودی محسوب می‌شود و هزینه‌ها و عوارض حقوقی پس از انجام گمرک و شامل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به مبلغ مشخص شده اضافه می‌گردد. واردکنندگان می‌توانند با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو، اقدام به دریافت آن نمایند و سپس در زمان مقرر به تحویل خودرو بپردازند.

ب- فهرست برآوردی از قیمت‌های علی‌الحساب در مبادی ورودی:
جدول شماره ۲ – تخمین قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب در مبادی ورودی به ریال برای هر دستگاه

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  طرح ساماندهی خودرو برای سومین بار رد شد

مطالب مرتبط

نمایشگاه مشهد و حضور خودروی زوتی DL5 از سایپا

mortazavi

نامگذاری محصول جدید ایران خودرو

سجاد ناجی

زمان ثبت نام برای ۱۰۰۰ خودرو مزایده ای گمرک

mortazavi

نظر دهید.