مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

لیست قیمت ۷ مدل خودروی برقی اعلام شد

لیست قیمت 7 مدل خودروی برقی اعلام شد قیمت نهایی و موقت هفت خودروی برقی وارداتی که در سامانه عرضه خودروهای برقی موجود هستند، اعلام شد. بر اساس اطلاعیه شماره ۲ از سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی و موقت خودروهای برقی مشخص گردید.

لیست قیمت ۷ مدل خودروی برقی اعلام شد

قیمت نهایی و موقت هفت خودروی برقی وارداتی که در سامانه عرضه خودروهای برقی موجود هستند، اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۲ از سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی و موقت خودروهای برقی مشخص گردید.

قیمت‌های مندرج در جدول شماره یک، قیمت نهایی در مبادی ورودی است. هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص شامل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره، به این قیمت‌ها افزوده می‌شود. واردکنندگان می‌توانند با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو، این هزینه‌ها را دریافت کرده و در زمان مقرر خودرو را تحویل دهند.

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد که براساس ریال می باشد. 

لیست قیمت 7 مدل خودروی برقی اعلام شد  قیمت نهایی و موقت هفت خودروی برقی وارداتی که در سامانه عرضه خودروهای برقی موجود هستند، اعلام شد.  بر اساس اطلاعیه شماره ۲ از سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی و موقت خودروهای برقی مشخص گردید.

جدول شماره ۲: قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد که براساس ریال می باشد. 

قیمت علی‌الحساب اعلام شده در جدول شماره دو، قیمت در مبادی ورودی است. هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره، هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب افزوده می‌شوند. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد از قیمت علی‌الحساب، نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضیان اقدام کنند.

لیست قیمت 7 مدل خودروی برقی اعلام شد  قیمت نهایی و موقت هفت خودروی برقی وارداتی که در سامانه عرضه خودروهای برقی موجود هستند، اعلام شد.  بر اساس اطلاعیه شماره ۲ از سامانه خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی و موقت خودروهای برقی مشخص گردید.

با راه‌اندازی یک سامانه جدید برای فروش خودروهای برقی وارداتی در وب‌سایت https://evauto.ir/، افراد علاقه‌مند می‌توانند با واریز مبلغ یک میلیارد ریال به یکی از حساب‌های وکالتی بانکی، که در سامانه با نام “خودروهای برقی وارداتی” ذکر شده، اقدام به رزرو و خرید خودرو نمایند.

مطالعه بیشتر  مزايده عمومی برای محصولات فاقد گارانتی سایپا

ثبت‌نام برای خرید این خودروها تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است و در این زمان، متقاضیان می‌توانند یک اولویت از بین محصولات موجود در سامانه را انتخاب کنند. همچنین، مهلت واریز و مسدود کردن مبلغ مورد نیاز تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه هفته جاری دوم خرداد ۱۴۰۳ است و باید مبلغ مورد نظر را در یکی از حساب‌های بانکی، که در سامانه اعلام شده، واریز و مسدود نمایند.

صبح روز یک‌شنبه، افرادی که علاقمند به خرید خودروهای برقی وارداتی بودند، امکان انتخاب یکی از پنج خودروی موجود در سامانه را داشتند. با افزوده شدن چهار خودرو دیگر به لیست محصولات، تعداد خودروهای برقی وارداتی موجود در سامانه به نه عدد افزایش یافت.

خودروهای عرضه شده در سامانه عبارتند از: Sinogold-Tangoo۵HongQI-EQM۵EVHonda-ENSIAudi-Q۵KMCEJ۷LUNA-GREVOLkswagen-ID.۴ZrozzHonda-E:NSIAudi-Q۴e-Q۴e-tron

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بانک تجارت و ایران خودرو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سجاد ناجی

تارا اتوماتیک V۴ LX + مشخصات و امکانات آماده ارائه به مشتریان است.

mortazavi

رونمایی رسمی از کادیلا P90 یا همان ال ۹۰ ایرانی

mortazavi

نظر دهید.