مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

درخواست سازمان بورس از صمت برای قیمت گذاری خودرو

درخواست سازمان بورس از صمت برای قیمت گذاری خودرو رئیس سازمان بورس اطلاعاتی از مذاکره با وزارت صمت در خصوص قیمت خودروها بیان کرد و گفت: از وزارت صمت درخواست روش جدید قیمت گذاری کردیم تا شرکت ها متحمل ضرر نشوند و در سال آینده با افزایش تولید و کیفیت آنها می توانند محصولات بهتری را به مردم ارائه دهند. مجید عشقی با اشاره به فروش خودرو در بورس کالا گفت: دود تصمیمات اتخاذ شده در حوزه خودرو در هشت سال اخیر به چشم مصرف کننده رسیده است. هدف از عرضه خودرو در بورس کالا فاصله گرفتن از نحوه قیمت گذاری است.

درخواست سازمان بورس از صمت برای قیمت گذاری خودرو

رئیس سازمان بورس اطلاعاتی از مذاکره با وزارت صمت در خصوص قیمت خودروها بیان کرد و گفت: از وزارت صمت درخواست روش جدید قیمت گذاری کردیم تا شرکت ها متحمل ضرر نشوند و در سال آینده با افزایش تولید و کیفیت آنها می توانند محصولات بهتری را به مردم ارائه دهند.
مجید عشقی با اشاره به فروش خودرو در بورس کالا گفت: دود تصمیمات اتخاذ شده در حوزه خودرو در هشت سال اخیر به چشم مصرف کننده رسیده است. هدف از عرضه خودرو در بورس کالا فاصله گرفتن از نحوه قیمت گذاری است.
اگر قیمت ها بر اساس اتفاقات ماه های قبل اصلاح شود به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. وی در ادامه گفت که در این راستا از وزارت صمت درخواست کرده ایم که سیستم جدید قیمت گذاری ضرری به شرکت ها نرساند و در سال آینده محصولات خوبی را با افزایش تولید و کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.
خبر داغ امروز: دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام خواهد شد….
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت کارخانه ای محصولات سایپا منتشر شد

مطالب مرتبط

انواع خودروهای چینی + قیمت امروز ۴ آبان ماه

mortazavi

افزایش ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی خودروهای مونتاژی

سجاد ناجی

بنزین رکورد صد ساله خود را شکست!

mortazavi

نظر دهید.