مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام قیمت کشنده و اتوبوس ایویکو (۲ دیماه)

اعلام قیمت کشنده و اتوبوس ایویکو (2 دیماه) در نمایشگاه لجستیک امسال، یک شرکت داخلی که پیش‌تر معروف به ون هیوندای و محصولات یوآز بوده است، با دو کشنده، یک اتوبوس و یک کامیونت حضور یافت.

اعلام قیمت کشنده و اتوبوس ایویکو (۲ دیماه)

در نمایشگاه لجستیک امسال، یک شرکت داخلی که پیش‌تر معروف به ون هیوندای و محصولات یوآز بوده است، با دو کشنده، یک اتوبوس و یک کامیونت حضور یافت. در ادامه قیمت کشنده و اتوبوس ایویکو  ذکر شده است:

این شرکت اتوبوس خود را با قیمت ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان عرضه می‌کند، که از موتور ایوکو و گیربکس زد-اف بهره می‌برد.
همچنین، کشنده ۴۴ تن این شرکت از برند ایوکو تولید شده است که دو نسخه با موتور ۶ سیلندر به توان ۵۳۰ و ۵۷۰ اسب بخار را به بازار عرضه می‌کند.
قیمت تعیین شده برای نسخه ۵۳۰ اسب بخاری ۸٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و برای نسخه ۵۷۰ اسب بخاری ۹٫۴ میلیارد تومان می‌باشد.

مشخصات کلی کشنده ایویکو از سروش دیزل

اس وی سروش دیزل از ایویکو، ظاهری مشابه با دیگر محصولات سری S-Way ایویکو دارد. در ظاهر این خودرو، یک پنجره بزرگ در جلو دیده می‌شود که خطوط افقی روی آن نقش بسته است. نسخه معرفی شده در نمایشگاه دارای لوگوی سروش دیزل است، اما به نظر می‌رسد در نسخه‌های تحویلی به مشتریان، از لوگوی ایویکو استفاده خواهد شد.

در این خودرو، از یک موتور شش سیلندر خطی با نام ایویکو C۱۳ و حجم ۱۲,۸۸۲ سی‌سی استفاده می‌شود که توان خروجی آن به ۵۳۰ یا ۵۷۰ اسب بخار است و گشتاور آن ۲,۴۰۰ نیوتن‌متر می‌باشد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو شش بوده و دارای دو باک سوخت با مجموع حجم ۱,۱۲۰ لیتر، توربوشارژ، و اینترکولر است. وزن مجاز ترکیبی حداکثر آن معادل ۴۴ تن است و از سیستم ترمز WABCO استفاده می‌کند. همچنین، انتقال نیرو توسط گیربکس ZF مدل ۱۲TX2611 T0 هیترونیک ۱۲ دنده AT به همراه ریتاردر انجام می‌شود

مطالعه بیشتر  مشخص شدن زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس ۶ سرعته جدید

سجاد ناجی

رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو | ام وی ام آریزو ۵ اسپرت

mortazavi

محصولات مدیران خودرو با قیمت کارخانه در اول آذرماه

mortazavi

نظر دهید.