مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۳ برای ورود به ایران چقدر است؟

قیمت چانگان CS55 پلاس مدل 2023 برای ورود به ایران چقدر است؟ شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به افرادی که پیش خرید خودرو چانگان CS55 پلاس مدل 2023 را در سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای وارداتی انجام داده بودند، اقدام به ارائه فاکتور تسویه حساب نمود.

قیمت چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۳ برای ورود به ایران چقدر است؟

شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به افرادی که پیش خرید خودرو چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۳ را در سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای وارداتی انجام داده بودند، اقدام به ارائه فاکتور تسویه حساب نمود.

قیمت نهایی جهت تسویه حساب توسط شرکت سایپا به مبلغ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان اعلام شده است.

چانگان CS55 پلاس به عنوان دومین خودروی وارداتی از سوی شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد و با رعایت زمانبندی مقرر شده توسط سایپا، در صورت تامین به موقع ارز، این شرکت قادر خواهد بود که این خودرو را تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل دهد. اما در صورت عدم تأمین به موقع ارز، تحویل این محصول به سال ۱۴۰۳ موکول خواهد شد.

قیمت جدید مدل خودروهای خارجی را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

این خودرو مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربو و گیربکس دوکلاچه است. اطلاعات دقیق در مورد سطح آپشن‌ها و امکانات CS55 پلاس وارداتی به کشور هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

پس از مدتی تلاش فراوان، سایپا به نهایت موفق شد تا چند مدل مختلف از خودروهای چانگان را به بازار ایران عرضه کند. یکی از این مدل‌ها، چانگان CS55 پلاس است که در دو سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در دو نسخه متفاوت در بازار حضور داشت. این خودرو به عنوان یک کراس‌اوور میان رده شناخته می‌شود و در بازار ایران با خودروهایی نظیر لاماری ایما، فونیکس تیگو ۷ پرو، کی ام سی J7 و دیگنیتی پرایم رقابت می‌کند. چانگان CS55 پلاس، علاوه بر ساختار مشابه با خودروهای این رده، امکانات رفاهی و ایمنی متعددی را ارائه می‌دهد که آن را در جایگاه خاصی نسبت به سایر رقبا قرار می‌دهد.

مطالعه بیشتر  افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروها با اعلام قیمت امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳

mortazavi

خودرو K132 ثمره همکاری شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است

سجاد ناجی

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد | قیمت محصولات ام وی ام ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.