مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

قیمت چانگان صفر کارخانه | قیمت چانگان جدید

قیمت چانگان صفر کارخانه | قیمت چانگان جدید وی با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت کل درب گمرکی چانگان حدود 900 میلیون است که با احتساب سود 17 درصدی و محاسبه کلیه هزینه ها اعم از عوارض و ارزش افزوده و غیره قیمت تمام شده یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بیشتر نخواهد بود در حالی که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان خواهد بود.

قیمت چانگان صفر کارخانه | قیمت چانگان جدید

وی با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت کل درب گمرکی چانگان حدود ۹۰۰ میلیون است که با احتساب سود ۱۷ درصدی و محاسبه کلیه هزینه ها اعم از عوارض و ارزش افزوده و غیره قیمت تمام شده یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بیشتر نخواهد بود در حالی که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان خواهد بود.

دیروز در جمع برخی از خبرنگاران رسانه های خبری خودرو، علی تیموری این چنین گفت که: اکثر کشورهای منطقه مانند روسیه در آروزی این هستند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند. مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: مذاکراتی با روسیه برای تولید برخی از محصولات ما در خطوط تولید روسیه انجام شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ باید فناوری های جدیدی را ارائه کنیم که به محیط زیست خودروها کمک کند، بنابراین هدف من برای سال های ۱۴۰۰ تا ۱۴۱۰ ارائه خودروهای پاک و کاهش آلایندگی است.

تیموری افزود: تمرکز ما امسال تحویل خودرو در زمان نسبتاً کمتر نسبت به سال گذشته است و برنامه تحویل خودرو کمتر از ۱۰۰ روز است. وی گفت: شورای رقابت افزایش قیمت خودرو مبنای مناسب و نقطه شروع خوبی برای تصمیم گیری بود ضمن اینکه این نهاد قیمت ها را تحلیل و بیشتر قیمت های پیشنهادی را تعدیل کرد.

وی با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت کل درب گمرکی اظهاری چانگان حدود ۹۰۰ میلیون است که با احتساب سود ۱۷ درصدی و محاسبه کلیه هزینه ها اعم از عوارض و ارزش افزوده و غیره قیمت تمام شده یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بیشتر نخواهد بود در حالی که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان خواهد بود.

مطالعه بیشتر  توضیحات شورای نگهبان در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو

مدیرعامل سایپا درباره افزایش اخیر قیمت خودرو گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم و تمرکز بر کنترل تورم، از مبنای افزایش قیمت رضایت داریم و در عین حال از شورای رقابت و سازمان حمایت تشکر می کنیم.

خبرهای روز از خودروهای داخلی را می توانید از طریق همین صفحه و یا لینک های سریعتر اطلاع پیدا کنید. به عنوان مثال در مورد قیمت گذاری های جدید دو گروه خودروسازی بزرگ ایران و سایپا لیست به روزرسانی قیمت ها اخیرا انتشار پیدا کرده است که در لینک قابل مشاهده است.

وی افزود: در این هفته شاهد خط مونتاژ موتورهای پیشرفته خواهیم بود که این موتور قادر است بر روی دو خودرو نصب شود. همچنین از تیموری سوال شد که علاوه بر افزایش قیمت فعلی آیا می تواند در سال جاری افزایش قیمت داریم یا خیر؟! گفت: در سال ۱۴۰۲ در تلاش هستیم تا عرضه خودروها همراه با استاندارد ۸۵ گانه باشند و به همین دلیل قیمت تمام شده خودروها گران تر شود که قسمتی از این زیرساخت ها در ایران اصلا وجود ندارد و باید ۱۰۰ درصد قطعات خریداری شود.

مدیرعامل سایپا همچنین گفت: امسال خودروهایی مانند اطلس، آریا، سهند و P90 و همچنین خودروهای پاژ به عنوان خودروهای اقتصادی عرضه می شود و امیدواریم نمونه اولیه این خودرو در اسفند ماه ارائه شود. خودروی آریا که در خرداد ماه شاهین پلاس در ماه تیر و سهند در مرداد ماه عرضه می شوند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ضعف مدیریتی در بازار خودرو

سجاد ناجی

تقاضای سایپا برای بالا بردن قیمت خودرو

mortazavi

رییس انجمن صنایع همگن: تاخیر در تحویل خودروها با هدف حفظ وضعیت مالی و پاسخگویی

mortazavi

نظر دهید.