مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت پیکاپ جدید G9 در بازار امروز خودرو (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

قیمت پیکاپ جدید G9 در بازار امروز خودرو (3 اردیبهشت ماه 1403) شرکت بهمن موتور از اسفندماه سال گذشته، پیکاپ جدید G9 را با تعداد محدودی به بازار عرضه کرده است. این پیکاپ که اکنون بزرگترین پیکاپ موجود در بازار ایران است، از یک موتور 2 لیتری توربو شارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌برد که قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر را تولید می‌کند.

قیمت پیکاپ جدید G9 در بازار امروز خودرو (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

شرکت بهمن موتور از اسفندماه سال گذشته، پیکاپ جدید G9 را با تعداد محدودی به بازار عرضه کرده است. این پیکاپ که اکنون بزرگترین پیکاپ موجود در بازار ایران است، از یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌برد که قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را تولید می‌کند.

این خودرو از تجهیزات ایمنی مانند سیستم‌های ترمز (BA +EBD+ ABS)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESC)، سیستم هشدار برخورد از جلو (FCW)، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW) با قابلیت فعال/غیرفعال کردن و سیستم قطع خودکار سوخت در صورت تصادف بهره می‌برد.

در مقایسه با رقیب خود، یعنی پیکاپ فوتون G7 شرکت ایران خودرو، این خودرو از نظر ابعاد بزرگتر و از نظر قوای فنی کمی کمتر عملکرد دارد.

رنگ قیمت بازار
(تومان)
آبی ۳/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰
سفید ۳/۴۴۰/۰۰۰/۰۰۰
مشکی ۳/۴۶۰/۰۰۰/۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  لغو معاملات دیگنیتی پرستیژ توسط کمیته معاملات بورس کالا

مطالب مرتبط

تحویل خودروهای سامانه یکپارچه ۳ ماهه شد

mortazavi

قیمت کوییک اتومات | قیمت کوییک r کارخانه امروز

mortazavi

طرح پیش فروش خودروی فونیکس FX ویژه مردادماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.