نماد سایت مجله خبری 22 شرقی

قیمت هایما S7 و شاهین در بورس کالا

قیمت هایما S7 و شاهین در بورس کالا

در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران نزدیک به ۲۰۰۰ دستگاه خودروی شاهین و ۲۰۰۰ دستگاه خودروی هایما S7 سفید معامله شدند که جزئیات ثبت نام مجددا اعلام خواهد شد.

شرایط هایما اس ۷ ایران خودرو:

خودروساز بزرگ، ایران خودرو نزدیک به ۲۰۰۰ دستگاه هایما S7 سفید با قیمت پایه ای ۷۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان که قرار است در تاریخ ۲۷ اسفند در بورس کالا عرضه شود و تمامی حجم عرضه با رقابت ۹٫۶۴ درصدی به قیمت میانگین ۸۱۴٫۶۴۵٫۰۰۰ تومان معامله شود. قیمت تمام شده خودروی هایما اس ۷ با مالیات و دیگر هزینه ها نزدیک به ۹۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است.

به برخی امکانات هایما اس ۷ اشاره خواهیم کرد که شامل موارد زیر هستند:

دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با حجم موتور ۱۹۹۵ سی سی است که حداکثر قدرت را در ۶۰۰۰ دور در دقیقه نشان می دهد. امکاناتی مانند:

خودروی شاهین از سایپا

به دنبال این اقدام ایران خودرو، شرکت سایپا نیز امروز ۲۰۰۰ دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و تاریخ تحویل ۲۵ اسفند در بورس کالا عرضه خواهد شد و تعداد عرضه با رقابت ۱۴٫۱۱ درصدی به قیمت میانگینی ۳۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در بورس کالا معامله و به فروش می رسد. قیمت تمام شده این خودرو برای خریدار با محاسبه مالیات و دیگر هزینه ها نزدیک به ۳۸۵ هزار تومان است.

همچنین در طرح فروش فوری مدل های مختلف خودرو، وانت نیسان بنزینی شرکت سایپا نیز برای فروش اماده می شود و گفته شده موعد تحویل ۶۰ روزه است که از هفته جدید دی ماه شرایط فروش آن اعلام خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !