مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت مدل خودروهای خارجی در ۳ آبان ماه

قیمت مدل خودروهای خارجی در 3 آبان ماه لکسوس RX200 افزایش قیمت 300 میلیونی را در یک روز تجربه کرد و رشد قابل توجهی را در 3 آبان ماه رقم زد. باتوجه به افزایشی که در بازار خودروهای وارداتی صفر مدل ۲۰۱۸ رخ داده است، قیمت‌ها به شدت افزایش یافته‌اند. به عنوان مثال، قیمت خودروی تویوتا C-hr افزایش ۵۰ میلیون تومانی داشت. همچنین، لکسوس RX ۲۰۰ در یک روز با افزایش قیمت ۳۰۰ میلیون تومان مواجه شد. همچنین، لکسوس NX ۳۰۰ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون تومان در قیمت عرضه می‌شود. علاوه بر این، خودروهای هیوندای النترا، سانتافه و توسان نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی در قیمت افزایش یافتند و نیسان ایکس تریل نیز با گران شدن ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

قیمت مدل خودروهای خارجی در ۳ آبان ماه

لکسوس RX200 افزایش قیمت ۳۰۰ میلیونی را در یک روز تجربه کرد و رشد قابل توجهی را در ۳ آبان ماه رقم زد. باتوجه به افزایشی که در بازار خودروهای وارداتی صفر مدل ۲۰۱۸ رخ داده است، قیمت‌ها به شدت افزایش یافته‌اند. به عنوان مثال، قیمت خودروی تویوتا C-hr افزایش ۵۰ میلیون تومانی داشت. همچنین، لکسوس RX ۲۰۰ در یک روز با افزایش قیمت ۳۰۰ میلیون تومان مواجه شد. همچنین، لکسوس NX ۳۰۰ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون تومان در قیمت عرضه می‌شود. علاوه بر این، خودروهای هیوندای النترا، سانتافه و توسان نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی در قیمت افزایش یافتند و نیسان ایکس تریل نیز با گران شدن ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

قیمت مدل خودروهای خارجی در 3 آبان ماه  لکسوس RX200 افزایش قیمت 300 میلیونی را در یک روز تجربه کرد و رشد قابل توجهی را در 3 آبان ماه رقم زد. باتوجه به افزایشی که در بازار خودروهای وارداتی صفر مدل ۲۰۱۸ رخ داده است، قیمت‌ها به شدت افزایش یافته‌اند. به عنوان مثال، قیمت خودروی تویوتا C-hr افزایش ۵۰ میلیون تومانی داشت. همچنین، لکسوس RX ۲۰۰ در یک روز با افزایش قیمت ۳۰۰ میلیون تومان مواجه شد. همچنین، لکسوس NX ۳۰۰ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون تومان در قیمت عرضه می‌شود. علاوه بر این، خودروهای هیوندای النترا، سانتافه و توسان نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی در قیمت افزایش یافتند و نیسان ایکس تریل نیز با گران شدن ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  لغو واردات خودروهای سواری به کشور

مطالب مرتبط

آغاز طرح فروش فوری پیکاپ فوتون

سجاد ناجی

طرح فروش ویژه ایران خودرو از ۲۹ شهریورماه شروع شد…

mortazavi

قیمت جدید خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.