مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور گروه خودروسازی کرمان موتور در آذرماه و دی ماه 1401 لیست جدید مدل خودروهای متفاوت خود را ارائه کرده است....

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور

گروه خودروسازی کرمان موتور در آذرماه و دی ماه ۱۴۰۱ لیست جدید مدل خودروهای متفاوت خود را ارائه کرده است که این قیمت ها به تازگی اعلام شده است و برای افزایش یا کاهش قیمت محصولات کرمان موتور هنوز هیچگونه اطلاعیه دیگری اعلام نشده است.

همانطور که می دانید محصولات کرمان موتور قسمت بزرگی از خودروهای چینی داخل کشور هستند که این مدل خودروها اکنون در داخل ایران با نام جک و KMC به بازار عرضه می شوند و به دست خریداران می رسند. البته لازم به ذکر است که همه این خودروها از تولیدات شرکت جی ای سی موتورز یا همان جک هستند.

برای اینکه اطلاع داشته باشید بیشترین فروش محصولات کرمان موتور مربوط به چه مدل خودروهایی است، مدل جک S5، جک S3، جک J4 و به ترتیب دیگر محصولات جزء پرفروش ترین تولیدات کرمان موتور است و در بین مشتریان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین مدل دیگری از این گروه خودرویی مدل S5 نیوفیس با موتور ۱٫۵ لیتری توربو، جک T8 و KMC KV است که در طی یک سال اخیر به فهرست محصولات کرمان موتور ملحق شده است و در آینده ای نه چندان دور، با تولیدات بیشتری از برند KMC مواجه هستیم…

در ادامه این گزارش خبر خودرویی از گروه خودرویی کرمان موتور به بررسی قیمت های محصولات پرفروش کرمان موتورز خواهیم پرداخت که در مدل های مختلف و پرفروش در قیمت های آذرماه و دی ماه ۱۴۰۱ مشخص شده اند، ضمن اینکه این گروه خودرویی هیچگونه اطلاعیه ای در مورد افزایش یا کاهش قیمت این محصولات ارائه نکرده است.

مطالعه بیشتر  ریزش قیمت بازار خودرو

جک J4 جدید

قیمت آذر : ۵۳۵/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۵۸۵/۰۰۰/۰۰۰

جک S3

قیمت آذر : ۶۷۵/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۷۳۰/۰۰۰/۰۰۰

جک S5 فیس لیفت

قیمت آذر : ۹۹۹/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۱/۰۹۵/۰۰۰/۰۰۰

کی ام سی T8

قیمت آذر : ۹۸۵/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۱/۰۸۵/۰۰۰/۰۰۰

کی ام سی J7

قیمت آذر : ۱/۲۶۵/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۱/۳۸۵/۰۰۰/۰۰۰

کی ام سی K7

قیمت آذر : ۱/۳۴۵/۰۰۰/۰۰۰
قیمت دی : ۱/۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰

خبر قیمت خودرویی: ایران خودرو قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرده است..

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پیش فروش سایپا بدون محدودیت

سجاد ناجی

فروش نقدی محصولات شرکت بهمن موتور

سجاد ناجی

عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

سجاد ناجی

نظر دهید.