مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو 30 مرداد 1402 امروز قیمت برخی خودروهای ایرانی مشخص شد. قیمت شاهین در بازار آزاد 570 میلیون تومان است و ساینا دنده ای 330 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد امروز تفاوتی با خرید و فروش های روز گذشته نداشته و خودروی شاهین یکی از گران ترین خودروهای داخلی این کارخانه ثبت شده که قیمت 570 میلیون تومان دارد. 

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

امروز قیمت برخی خودروهای ایرانی مشخص شد. قیمت شاهین در بازار آزاد ۵۷۰ میلیون تومان است و ساینا دنده ای ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد امروز تفاوتی با خرید و فروش های روز گذشته نداشته و خودروی شاهین یکی از گران ترین خودروهای داخلی این کارخانه ثبت شده که قیمت ۵۷۰ میلیون تومان دارد.

خبر خودرویی ۲۲ شرقی گزارش می دهد: کوییک پلاس اتوماتیک یکی از گران قیمت ترین محصولات سایپا به شمار می رود و ۴۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. کوییک R دنده ای ۳۴۰ میلیون تومان است.

کوییک دنده ای ساده در بازار آزاد ۳۳۵ میلیون تومان است. تیبا ۲ یا همان تیبا هاچ بک یکی از گران ترین مدل خودروها به شمار می رود و خرید آن ۳۴۰ میلیون تومان هزینه دارد. تیبا صندوق دار ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود و ساینا دنده ای که یکی از ارزان ترین مدل سواری های بازار خودرو ایران است با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سرمایه ایران خودرو ۲۰برابر افزایش یافت

سجاد ناجی

فروش ویژه و نقدی بهمن موتور از ۳۰ دی تا ۴ بهمن ماه

mortazavi

طرح اقساط مدیران خودرو با تحویل ۹۰ روزه

mortazavi

نظر دهید.