مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت محصولات ایران خودرو در ۱۶ آبانماه ۱۴۰۲

قیمت محصولات ایران خودرو در 16 آبانماه 1402 ايران خودرو قيمت جديد ١٣ محصول خود را به مناسبت آبان ١٤٠٢ اعلام نموده است كه در اين ميان، محصولات متنوعي از خانواده‌هاي پژو پارس، پژو ٢٠٧ و تارا نيز گنجانده شده‌اند.

قیمت محصولات ایران خودرو در ۱۶ آبانماه ۱۴۰۲

ايران خودرو قيمت جديد ١٣ محصول خود را به مناسبت آبان ١٤٠٢ اعلام نموده است كه در اين ميان، محصولات متنوعي از خانواده‌هاي پژو پارس، پژو ٢٠٧ و تارا نيز گنجانده شده‌اند.

همانطور که در ماه‌های گذشته عرض شد، ایران خودرو فهرستی از قیمت‌های جدید محصولات خود برای آبان‌ماه ۱۴۰۲ منتشر کرده است. در این فهرست، محصولات متنوعی از خانواده پژو پارس، پژو ۲٠٧ و تارا آمده‌اند، اما تاکید اصلی بر روی خودروهای هایما قرار دارد.

خودروهای چینی + قیمت 

در لیست قیمت ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ ایران خودرو، چهار خودروی هایما درج شده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داده است که در ماه‌های گذشته تنها دو مدل هایما S5 و هایما S7 در این لیست عرضه شده بودند. اکنون در آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو محصول جدید از این برند، یعنی هایما ۷X و هایما ۸S نیز در لیست قیمت قرار دارند.

در لیست قیمت ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ ایران خودرو، دو تیپ جدید تارا به نام‌های “تارا دنده‌ای V1 پلاس” و “تارا اتوماتیک V4” ارائه شده‌اند. این دو خودرو در واقع نسخه‌های جدید مدل تارا هستند که با افزایش قابل‌توجه در قیمت نسبت به مدل‌های قبلی به فروش می‌رسند.

قیمت محصولات ایران خودرو در 16 آبانماه 1402  ايران خودرو قيمت جديد ١٣ محصول خود را به مناسبت آبان ١٤٠٢ اعلام نموده است كه در اين ميان، محصولات متنوعي از خانواده‌هاي پژو پارس، پژو ٢٠٧ و تارا نيز گنجانده شده‌اند.

دو محصول جدید ایران خودرو در این فهرست شامل پژو ۲۰۷ پانوراما با دنده‌ای و اتوماتیک بهینه هستند. شرایط فروش نسخه دنده‌ای این خودرو اخیراً اعلام شده و در حال حاضر در لیست قیمت ایران خودرو قرار دارد. با این‌حال، در این فهرست خبری از قیمت رانا پلاس بهینه موجود نیست. همچنین، مدل پژو ۲۰۷ با موتور TU3 نیز در جدول قیمت آبان‌ماه ۱۴۰۲ درج شده است.

مطالعه بیشتر  گم بودن اولویتی به نام (حقوق مصرف‌کننده) در‌‌‌ خودروسازی
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای جدید ۲۰۲۲ | ام جی ZS هیبریدی

mortazavi

فروش زمستانه فردا SX5

سجاد ناجی

فروش مدیران خودرو اقساطی از فردا ۱۵ اسفندماه

mortazavi

نظر دهید.