مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت لاماری در کارخانه و مدل صفر ۱۴۰۲ چند است؟ (اذرماه)

قیمت لاماری در کارخانه و مدل صفر 1402 چند است؟ (اذرماه) با یک خبر دیگر از خودروهای مونتاژی، داخلی و خارجی در بازار خودرو ایران همراه شما هستیم تا در این گزارش به بررسی قیمت لاماری ایما در کارخانه و مدل صفر آن بپردازیم...

قیمت لاماری در کارخانه و مدل صفر ۱۴۰۲ چند است؟ (اذرماه)

با یک خبر دیگر از خودروهای مونتاژی، داخلی و خارجی در بازار خودرو ایران همراه شما هستیم تا در این گزارش به بررسی قیمت لاماری ایما در کارخانه و مدل صفر آن بپردازیم…

با گذشت زمان و اعمال تحریم‌های جهانی و محدودیت‌های وارداتی، بازار خودرو ایران شاهد ورود برندهای جدیدی از خودروهای چینی شد. در گذشته، برندهای معتبر و معروفی مانند بنز، پورشه، بی‌ام‌دبلیو، هیوندای، نیسان، هوندا و سایر برندهای بزرگ حاکم بر بازار بودند و تا آن زمان خودروهای چینی در این رقابت‌ها حضور قابل توجهی نداشتند. از طرف دیگر، صنعت خودروسازی چین نیز به اندازه کافی پیشرفت نکرده بود که بتوان از آن به عنوان یک جایگزین قابل توجه برای خودروهای معتبر از کشورهای دیگر یاد کرد.

قیمت دیگر خودروها امروز 

اما از چند سال قبل، به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وارداتی، خودروهای چینی شروع به ورود به بازار ایران کردند. این خودروها، همچون دیگنیتی پرایم و فونیکس پریمیوم، به عنوان نمونه‌هایی از خودروهای چینی، وارد بازار شدند و در رقابت با برندهای معتبر دیگر مانند خودروهای اروپایی و ژاپنی قرار گرفتند. تلاش این برندها برای ارائه محصولات با کیفیت و توانایی رقابتی در بازار خودرو، باعث شده تا نمایندگان جدیدی از خودروهای چینی در بازار ایران دیده شوند و توانستند جایگاهی در آن به دست آورند.

لاماری صفر ۱۴۰۲ چه قیمتی دارد؟

لاماری صفر مدل ایما ۱۴۰۲ به قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو قرار گرفته است که این مبلغ نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون تومان افزایش داشته است. همچنین، قیمت لاماری ایما مدل ۱۴۰۱ نیز به ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است که این مدل نیز ۵ میلیون تومان گران‌تر از قبل می‌باشد.

مطالعه بیشتر  خودروهای ایران خودرو سایپا به قیمت امروز 3 اردیبهشت 

قیمت امروز لاماری در کارخانه چند ؟

قیمت کارخانه‌ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر به ارزش ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان می‌باشد. این مبلغ نشان می‌دهد که در بازار آزاد، این خودرو به قیمت حدود ۳۳۰ میلیون تومان گران‌تر از قیمت کارخانه‌ای عرضه می‌شود.

قیمت بازار انواع خودرو لاماری

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ایما ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۴۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ایما ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ایما ۱۴۰۱ صفر ۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شرایط تازه برای واردات خودرو

سجاد ناجی

آغاز تولید انبوه خودرو شاهین سایپا

سجاد ناجی

عرضه ۵۵ وانت کارا توسط بهمن موتور در بورس کالا

سجاد ناجی

نظر دهید.