مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت لاماری امروز در بازار خودرو ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

قیمت لاماری امروز در بازار خودرو 17 مرداد 1402  خودرو لاماری ایما، توسط یک شرکت داخلی در پنج رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در بازار با تفاوت قیمت‌های بسیار زیادی بین رنگ‌های مختلف مواجه است. لاماری ایما در بازار‌های چین و دیگر کشورها به نام "دانگ فنگ T5 Evo" شناخته می‌شود. این خودرو در واقع یک نسخه بهبود یافته از دانگ فنگ T5 اصلی می‌باشد. دانگ فنگ T5 Evo یک خودروی به‌روز و مدرن است که در سال 2021 توسط زیرمجموعه‌ای از دانگ فنگ به نام "فنگ ژینگ" معرفی شده است.

قیمت لاماری امروز در بازار خودرو ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ 

خودرو لاماری ایما، توسط یک شرکت داخلی در پنج رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در بازار با تفاوت قیمت‌های بسیار زیادی بین رنگ‌های مختلف مواجه است. لاماری ایما در بازار‌های چین و دیگر کشورها به نام “دانگ فنگ T5 Evo” شناخته می‌شود. این خودرو در واقع یک نسخه بهبود یافته از دانگ فنگ T5 اصلی می‌باشد. دانگ فنگ T5 Evo یک خودروی به‌روز و مدرن است که در سال ۲۰۲۱ توسط زیرمجموعه‌ای از دانگ فنگ به نام “فنگ ژینگ” معرفی شده است.

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، لاماری ایما از پیشرانه‌ای به ظرفیت ۱٫۵ لیتری با توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی ارائه حداکثر ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. برای سیستم انتقال قدرت، لاماری ایما از جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده می‌کند.

رنگ مدل قیمت (میلیارد تومان)
مشکی ۱۴۰۲ ۱/۸۹۰
سفید ۱/۸۵۰
سبز کله غازی ۱/۶۸۰
قرمز ۱/۶۵۰
تیتانیوم (خاکستری) ۱/۸۵۵
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  محصولات سایپا و ایران خودرو قیمت روز 16 شهریور

مطالب مرتبط

لحظه شمار برای نتیجه جلسه شواری رقابت و بررسی تنظیم بازار خودروهای سواری

mortazavi

طرح های فروش ایران خودرو و سایپا اجرا نمی شود

سجاد ناجی

۹۰ روزه یک مدل خودروی سایپا بدون قرعه کشی تحویل بگیرید!

mortazavi

نظر دهید.