مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت قطعی ۵ مدل خودروی وارداتی مشخص شد (۸ خردادماه)

قیمت قطعی 5 مدل خودروی وارداتی مشخص شد (8 خردادماه) براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت قطعی پنج خودرو مشخص شده است. این خودروها عبارتند از: Honda Vezel ۲۰۲۳، Toyota Levin ۱۲۰۰ cc ۲۰۲۴، Toyota Levin ۱۸۰۰ cc Hybrid، NISSAN Sylphy و Skoda SuperB.

قیمت قطعی ۵ مدل خودروی وارداتی مشخص شد (۸ خردادماه)

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت قطعی ۵ مدل خودروی وارداتی مشخص شد (۸ خردادماه). این خودروها عبارتند از: Honda Vezel ۲۰۲۳، Toyota Levin ۱۲۰۰ cc ۲۰۲۴، Toyota Levin ۱۸۰۰ cc Hybrid، NISSAN Sylphy و Skoda SuperB.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند از روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ به سامانه مراجعه و خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این مرحله، متقاضیان می‌توانند سه انتخاب از سبد محصولات اعلام‌شده داشته باشند. اما لازم به ذکر است که در صورت تخصیص هر یک از سه انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی)، امکان لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود نخواهد داشت.

پس از تخصیص خودرو و ارسال فراخوان از سوی شرکت عرضه‌کننده، در صورت عدم واریز وجه توسط متقاضی، نام وی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد. لازم به ذکر است که در این مرحله هیچ ثبت‌نام جدیدی انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو تنها برای افرادی است که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و در اسفند ماه ۱۴۰۱ حساب خود را مسدود کرده‌اند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت قطعی خودروهای زیر مشخص شده است:

  1. Honda Vezel ۲۰۲۳
  2. Toyota Levin ۱۲۰۰ cc ۲۰۲۴
  3.  Toyota Levin ۱۸۰۰ cc Hybrid
  4.  NISSAN Sylphy
  5.  Skoda SuperB

البته این مبالغ، قیمت‌های قطعی در مبادی ورودی هستند و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، از جمله: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به این قیمت‌ها اضافه خواهند شد. واردکنندگان می‌توانند با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو، این هزینه‌ها را دریافت کرده و در زمان مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

مطالعه بیشتر  موتور خودرو را از نزدیک بشناسید

قیمت قطعی 5 مدل خودروی وارداتی مشخص شد (8 خردادماه)  براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت قطعی پنج خودرو مشخص شده است. این خودروها عبارتند از: Honda Vezel ۲۰۲۳، Toyota Levin ۱۲۰۰ cc ۲۰۲۴، Toyota Levin ۱۸۰۰ cc Hybrid، NISSAN Sylphy و Skoda SuperB.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای فاکتور شده طرح فروش فوق العاده سایپا به مرز ۵۰ درصد رسید

سجاد ناجی

قیمت نهایی برای محصولات ایران خودرو و قیمت پایه محصولات سایپا

سجاد ناجی

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۲۱ شهریور

mortazavi

نظر دهید.