مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت فعلی خودروهای وارداتی با مجوز شورای رقابت انجام شده است….

قیمت فعلی خودروهای وارداتی با مجوز شورای رقابت انجام شده است.... با آغاز عرضه شش خودروی وارداتی به متقاضیانی که در مرحله اول در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، قیمت این خودروها نیز مشخص گردید. این موضوع باعث بحث‌هایی درباره آن شد که "شورای رقابت در جریان قیمت علی‌الحساب خودروهای وارداتی نبوده است". به دنبال این پیام، سازمان حمایت در یک اطلاعیه جدید اعلام کرد که قیمت‌های علی‌الحساب خودروهای وارداتی با مجوز شورای رقابت تعیین شده است.

قیمت فعلی خودروهای وارداتی با مجوز شورای رقابت انجام شده است….

با آغاز عرضه شش خودروی وارداتی به متقاضیانی که در مرحله اول در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، قیمت این خودروها نیز مشخص گردید. این موضوع باعث بحث‌هایی درباره آن شد که “شورای رقابت در جریان قیمت علی‌الحساب خودروهای وارداتی نبوده است”. به دنبال این پیام، سازمان حمایت در یک اطلاعیه جدید اعلام کرد که قیمت‌های علی‌الحساب خودروهای وارداتی با مجوز شورای رقابت تعیین شده است.

از صبح روز گذشته (یکشنبه)، سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام متقاضیان خودروهای وارداتی در دسترس قرار گرفت. این امکان تا ساعت ٢٣ و ۵۹ دقیقه روز سه‌شنبه (٢۵ مهر ماه) برای ثبت‌نام در خصوص شش خودروی وارداتی با تعیین سه اولویت ارائه شده است.

سمن در قیمت امروز 

در این مرحله از ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی، افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده بود، می‌توانند درخواست خود برای یک خودرو ثبت کنند.

با بازگشایی سایت سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان، قیمت علی‌الحساب خودروها برای واریز متقاضیان مشخص شد. این مساله همراه با بحث‌هایی درباره قیمت بالای این خودروها در حالی که واردات خودروهای اقتصادی وعده شده بود، به گوش رسید. همچنین شنیده شد که شورای رقابت این ادعا را دارد که در روند تعیین قیمت علی الحسابی خودروهای وارداتی قرار نگرفته است.

در این راستا، سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان ضمن یک اطلاعیه برای رد این مورد، تاکید دارد که قیمت ها علی الحساب اعلام شده در حیطه شورای رقابت است.

انواع تندر با قیمت ۲۴ مهر

با توجه به مصوبه کارگروه خودرو شورای رقابت در تاریخ ۱۸ مهرماه، سازمان حمایت، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که برای تسریع در فرآیند ثبت‌نام و تعیین قیمت نهایی خودروهای وارداتی، لازم است متقاضیان کلیه اسناد و مدارک ترخیص خودروها را ارائه دهند. با توجه به مراتب طولانی این فرآیند و به منظور استحکام بازار خودرو، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به تخصیص خودروها به افراد دارای اولویت در سامانه فروش می‌نماید، با دریافت بخشی از مبلغ علی‌الحساب اعلامی را اطلاع رسانی کنند.

مطالعه بیشتر  آریا کراس اوور سایپا وارد خط تولید شد

ضمن اینکه تصمیم بر این است که تعیین قیمت نهایی بعد از ارائه تمامی مستندات و مصوب شدن شورای رقابت اجرایی و اساس تسویه حساب با مشتری باشد.

پیرو این موضو, سازمان حمایت براساس این مصوبه مجوز اعلام قیمت های علی الحساب را دریافت کرده و هیچ تخلفی در این رابطه صورت نگرفته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اظهار نظر دادستان کل درمورد کیفیت خودروهای داخلی

سجاد ناجی

کاهش قیمت تارا در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

mortazavi

شرایط نقد و اقساط برای خودروهای شاسی بلند لوکس

mortazavi

نظر دهید.