مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت دنا پلاس دستی امروز ۳۴۹ میلیون تومان… کاهش ۶۱ میلیونی

قیمت دنا پلاس دستی امروز 349 میلیون تومان... کاهش 61 میلیونی .... طبق تجدیدنظرهایی که برای قیمت دنا اعلام شده است، این مدل با کاهش 61 میلیون تومانی روبه رو شده است که در نهایت قیمت دنا امروز 1 تیرماه 1402 به 349 میلیون تومان رسید. 

قیمت دنا پلاس دستی امروز ۳۴۹ میلیون تومان … کاهش ۶۱ میلیونی …. طبق تجدیدنظرهایی که برای قیمت دنا اعلام شده است، این مدل با کاهش ۶۱ میلیون تومانی روبه رو شده است که در نهایت قیمت دنا امروز ۱ تیرماه ۱۴۰۲ به ۳۴۹ میلیون تومان رسید. 

براساس گزارش خبرهای خودرویی امروز، ایران خودرو برای کاهش ۴۳ میلیون تومانی قیمت در لیست جدید خود اعلام کرده است که محصول پایه برای حساب کردن قیمت این خودرو با کلاس ۷۰۳۲۳ خودروی دنا پلاس دستی توربو با کد کلاس ۷۰۴۰۸ هم طبق نظر اعلام شده شورای رقابت باید به مبلغ ۴۳۸,۶۱۳,۹۴۳ ریال باشد که از قیمت خودروی پایه کم شود و بعد از اضافه شدن متعلقات قانونی مانند:  بیمه، مالیات و عوارض مربطوه، قیمت نهایی دنا پلاس جدید رقم ۴,۱۰۰,۰۱۲٫۴۸۴ ریال خواهد شد…

قیمت جدید تارا

همین موضوع باعث شده که نارضایتی خریداران این خودرو را به دنبال داشته و اعتراضات به حدی رسیده است که خریداران با تجمع کردن روبه روی ساختمان شورای رقابت خواهان بررسی این موضوع شدند و در نهایت اصلاح قیمت دنا صورت گرفت.

همچنین طبق اطلاعیه جدید ایران خودرو برای مشتریان ارسال کرده است قیمت دنا پلاس دستی با تجدید نظرهای انجام شده ۳۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و قرار بر این است که آن دسته از مشتریان که مبلغ اضافی پرداخت کرده اند، ایران خودرو مبلع اضافهی را به آنها برگرداند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت مدیران خودرو و محصولات این گروه در 23 خردادماه 1403

مطالب مرتبط

آریا کراس اوور سایپا وارد خط تولید شد

سجاد ناجی

خودروهای استون مارتین ۲۰۲۱ | استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

mortazavi

مقاومت در برابر کاهش قیمت‌ خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.