مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودرو در مدل های خارجی و داخلی ۲۶ بهمن ماه

قیمت خودرو در مدل های خارجی و داخلی ۲۶ بهمن ماه

تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۶ بهمن ماه به روز رسانی شده است که در ادامه گزارش خبر خودرو امروز می توانید مشاهده کنید.

امروز، بیشتر مدل‌های خودرو در مسیر کاهش قیمت قرار دارند، به طوری که تنها یک خودروی مونتاژی افزایش قیمت را تجربه می‌کند. برخلاف آن، بقیه محصولات یا با کاهش قیمت روبرو هستند یا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسند.

محصولات چینی، به نسبت سریع‌تر از دیگران در جهت کاهش قیمت حرکت می‌کنند و بازه افت قیمت آن‌ها به یک درصد محدود می‌شود.

به نظر می‌رسد بازار خودرو همچنان تحت تأثیرات ارز و به خصوص قیمت دلار است و وعده‌هایی مانند افزایش عرضه یا واردات به نظر می‌رسد تأثیری به‌مراتب کمتری نسبت به قبل دارند. در بازار داخلی، محصولات سایپا پس از اوج‌گیری در روز سه‌شنبه، در دو روز اخیر به عقب نشینی درآمده‌اند و قیمت‌هایشان به افزایش ادامه نداده است.

در بازار محصولات این خودروساز، خودروهایی مانند کوییک دنده‌ای ساده و شاهین G بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند. همچنین، کوییک دنده‌ای S امروز ۰٫۲۵ درصد دیگر از هدف ۴۰۰ میلیون تومانی خود عقب نشسته و به ارزش ۳۹۴ میلیون تومان رسیده است. همچنین، ساینا دنده‌ای S بنزینی و دوگانه‌سوز نیز به‌ترتیب ۰٫۴۹ و ۰٫۶۹ درصد از قیمت خود را از دست داده‌اند.

قیمت خودرو در مدل های خارجی و داخلی 26 بهمن ماه  تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز 26 بهمن ماه به روز رسانی شده است که در ادامه گزارش خبر خودرو امروز می توانید مشاهده کنید.

محصولات ایران خودرو نیز که قبل از سایپا کاهش قیمت را شروع کرده بودند، امروز روزی نسبتاً آرام را تجربه می‌کنند. به جز سمند سورن‌پلاس دوگانه‌سوز که با ثبت بازدهی منفی ۰٫۷۱ درصد، بیشترین کاهش را نسبت به روز گذشته داشته است، چهار مدل دیگر با همان قیمت دیروز به فروش می‌رسند.

مطالعه بیشتر  امضای تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک بین سایپا و ایران خودرو

سرعت کاهش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار، به شدت بیشتر از خودروهای داخلی است. به جز مدل فردا T5 که رشد بیش از سه درصدی را به ثبت رسانده و مسیر متفاوتی در بازار رقم زده است، سایر خودروها یا رشدی نداشته‌اند یا در حال سراشیبی هستند.

در میان خودروهای مورد بررسی، سانگ یانگ تیوولی آریزو ۶ پرو و فیدلیتی پرایم نیو ۷ نفره به ترتیب با صفر درصد تغییر، همچنان با نرخ‌های روز گذشته به بازار عرضه می‌شوند.

فیدلیتی پرایم نیو ۷ نفره، که از روزهای گذشته نرخ کاهشی را آغاز کرده بود، امروز نیز با افت ۱٫۳۲ درصدی روبرو شده و بیشترین کاهش قیمت را نسبت به سایر محصولات دیگر تجربه می‌کند. همچنین، فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره نیز با کاهشی کمتر، اما با کمی کندی بیشتر در مسیر کاهش قیمت حرکت می‌کند.

تیگو ۷ پرو و کی.ام.سی T8 نیز امروز با کاهش به ترتیب ۱٫۱۲ و ۰٫۶۴ درصد، از روند کلی بازار عقب نمانده و در مسیر کاهش قیمت ادامه داده‌اند. در جدول زیر، جزئیات تغییرات و قیمت‌های خودروهای بازار چینی آمده است.

قیمت خودرو در مدل های خارجی و داخلی 26 بهمن ماه  تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز 26 بهمن ماه به روز رسانی شده است که در ادامه گزارش خبر خودرو امروز می توانید مشاهده کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اضافه شدن شرط جدید به ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی

سجاد ناجی

قیمت برخی مدل خودروها امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

افزایش قیمت خودروها امروز ۹ مرداد

mortazavi

نظر دهید.