مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودرو در بازار امروز ۷ ابان ماه

قیمت خودرو در بازار امروز 7 ابان ماه قیمت امروز یکشنبه 7 آبان ماه 1402 با کاهش 5 میلیون تومانی روبه رو شد که پژو 207 اتوماتیک نیز افزایش قیمت 5 میلیون تومانی داشت. 

قیمت خودرو در بازار امروز ۷ ابان ماه

قیمت پژو پارس امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی روبه رو شد که پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی داشت.

هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا به نام “کوییک دنده‌ای S” در طی هفته‌های گذشته تغییرات کوچکی داشته است. امروز نیز، بدون تغییر، این خودرو با قیمت ۳۴۶ میلیون تومان در دسترس است.

شاهین G از دسته‌بندی سدان‌های لوکس تولید شده توسط شرکت سایپا محسوب می‌شود. قیمت این خودرو از چند روز پیش برابر با ۵۸۰ میلیون تومان بوده و هنوز هم تغییری نکرده است.

سمند سورن پلاس با موتور بنزینی از جمله سدان‌های بسیار محبوب تولید شده توسط ایران خودرو است. این خودرو همچنان با قیمت ثابت ۵۷۹ میلیون تومان در بازار قرار دارد.

اما پژو پارس LX TU5 که از هم‌رده‌های سمند سورن محسوب می‌شود، به دلیل محبوبیت بیشتر خود در بازار، از قیمت بالاتری نسبت به دیگران برخوردار است. این خودرو همچنان با نرخ ۶۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت امروز ۷ ابان خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژ نیز، همچون خودروهای داخلی، بدون هیچگونه تغییری باقی مانده است. خودروی ام‌وی‌ام X22 با دنده‌ی اسپرت لاکچری، به عنوان ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار شناخته می‌شود و با قیمتی در حدود ۷۱۰ میلیون تومان، همچنان در دسترس است.

در مقابل، خودروی جک J4 آپشنال نیز از دیگر خودروهای اقتصادی مونتاژی است که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما S5 با دنده‌ی اتوماتیک، از جمله خودروهای مونتاژی تولید شده توسط ایران خودرو محسوب می‌شود. امروز، با قیمتی ثابت بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

مطالعه بیشتر  تغییر شیوه فروش خودروهای وارداتی

خودروی فیدلیتی پرایم نیو با ظرفیت پنج نفره از دسته‌بندی کراس‌اوورهای مونتاژی تولید شده توسط بهمن موتور است. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته، با افزایش ۲۰ میلیون تومان، به مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چه عامل هایی در رکود سنگین بازار خودرو سهیم هستند؟

سجاد ناجی

اثبات بی کیفیتی خودروهای داخلی در میزگرد بررسی حادثه بهبهان

سجاد ناجی

فرسودگی بسیاری از ناوگان حمل و نقل عمومی

سجاد ناجی

نظر دهید.