مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر ماه

قیمت خودرو امروز 25 آذر ماه بر اساس اطلاعات امروز، قیمت خودرو در روز شنبه 25 آذر 1402 بدون تغییر نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته باقی مانده است و منتظریم که با توجه به تعطیلی رسمی کشور در تاریخ 26 آذر، در روزهای آینده بازار خودرو با حفظ ثبات قیمت مواجه خواهد بود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر ماه

بر اساس اطلاعات امروز، قیمت خودرو در روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ بدون تغییر نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته باقی مانده است و منتظریم که با توجه به تعطیلی رسمی کشور در تاریخ ۲۶ آذر، در روزهای آینده بازار خودرو با حفظ ثبات قیمت مواجه خواهد بود.

طرح محصولات مدیران خودرو 

قیمت خودرو در امروز، روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲، بدون تغییر نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته باقی مانده است و انتظار می‌رود با توجه به تعطیلی رسمی کشور در تاریخ ۲۶ آذر، در روزهای آینده بازار خودرو با ثبات قیمت مواجه شود. در این هفته، با وجود ادامه عرضه خودرو در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو، ترخیص قطره چکانی خودروهای وارداتی و ثبت نام خودروهای مونتاژی، بازار خودرو به طور کلی به‌دور از تنش و حاشیه خواهد بود. هرچند که این عرضه‌های گسترده خودرو از سوی خودروسازان ممکن است به عنوان آرامش قبل از طوفان در نظر گرفته شود تا با جمع‌آوری نقدینگی از بازار، در صورت عدم تحقق وعده‌های واردات خودرو، سودجویان به دلیل فراوانی خودرو و عدم وجود نقدینگی، به بازار روانه نشوند.

خودروهای داخلی امروز با قیمت ۲۵ آذرماه

در بازار خودرو، سایپا با سدان خود، ساینا S دنده‌ای، که هنوز با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد، اما با توجه به قرارگیری دوباره این خودرو در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو در هفته جاری، انتظار می‌رود قیمت آن در بازار آزاد کاهش یابد. همچنین، شاهین G اتوماتیک، یکی از خودروهای گروه خودروسازی سایپا که در سامانه جامع قرار گرفته، احتمالاً با کاهش قیمت در بازار مواجه خواهد شد. سمند سورن پلاس نیز، تنها نمونه بنزینی از خانواده سمند، با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان در بازار حاضر است و گازسوز نیز به قیمت ۶۱۸ میلیون تومان در دسترس است. تارا، سرسبد محصولات ایران خودرو، در نسخه دنده‌ای با قیمت ۶۸۰ میلیون و نسخه اتوماتیک با قیمت ۷۵۷ میلیون تومان عرضه می‌شود.

مطالعه بیشتر  لغو ناگهانی فروش فیدلیتی توسط بهمن‌موتور
نام خودرو گروه خودروسازی نوع دنده قیمت (میلیون تومان)
ساینا S دنده‌ای سایپا دنده‌ای ۳۶۰
شاهین G اتوماتیک سایپا اتوماتیک قیمت قطعی در دسترس نیست
سمند سورن پلاس سایپا بنزینی ۶۰۲ (هفته گذشته) / ۶۱۸ (گازسوز)
تارا ایران خودرو دنده‌ای ۶۸۰
تارا ایران خودرو اتوماتیک ۷۵۷

قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر ماه بر اساس اطلاعات امروز، قیمت خودرو در روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

خودروهای مونتاژی با قیمت امروز شنبه ۲۵ اذر

در این بخش از بازار نیز آرامش حکم‌فرماست. تیگو ۷ پرو، پرتیراژ‌ترین خودروی مونتاژی بخش خصوصی در سال جاری، همچنان با قیمت ۱٫۶۷۵ میلیون تومان در میان خریداران و فروشندگان معامله می‌شود. همچنین، فردا SX5، ارزان‌ترین محصول گروه خودروسازی فردا موتور، با قیمت ثابت ۱٫۱۷۰ میلیون تومان نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسد. در این بخش از بازار، خودروهای کلوت دنده‌ای و کی ام سی T8 به ترتیب با قیمت‌های ۱٫۳۶۰ و ۱٫۳۳۵ میلیون تومان معامله می‌شوند. با توجه به افزایش عرضه و تنوع ارائه شده توسط شرکت‌های تولیدکننده در این سگمنت از خودرو، در صورت عدم تغییر در سیاست‌های کلان صنعت خودرو، می‌توان انتظار داشت که قیمت‌های این دسته از خودروها در بازار آزاد کاهش یابد یا در حالتی دیگر، در مسیر تعادل قرار گیرند.

با توجه به تعطیلی رسمی در روزهای ابتدای هفته جاری، عرضه نسبتاً گسترده خودروها در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو و همچنین اظهارات مکرر و تأیید یا تکذیب مسئولین درباره واردات خودرو به کشور، امکان ثبات قیمت در بازار خودرو وجود دارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

سجاد ناجی

شورای رقابت فرمان قیمت گذاری را به سازمان حمایت سپرد

mortazavi

لیست کیفیت خودروهای داخلی منتشر شد

سجاد ناجی

1 نظر

نظر دهید.