مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودروی تارا در ۱۴ ابان چند شده است؟

قیمت خودروی تارا در 14 ابان چند شده است؟ به تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۲، آخرین لیست قیمت‌های خودروهای تارا به شرح زیر است: تارا اتوماتیک با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان

قیمت خودروی تارا در ۱۴ ابان چند شده است؟ 

به تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۲، آخرین لیست قیمت‌های خودروهای تارا به شرح زیر است: تارا اتوماتیک با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا یک خودروی سدان کوچک است که توسط شرکت ایران‌خودرو در ایران ساخته می‌شود. این خودرو با طراحی مدرن و جذاب، به عنوان یک گزینه اقتصادی و مناسب برای افرادی که به دنبال خرید یک خودروی کوچک و مناسب برای استفاده شهری هستند، مطرح شده است.

تارا اتوماتیک صفر امروز چند؟

قیمت تارا اتوماتیک V۴ صفر در تاریخ ۱۴۰۲ در بازار آزاد به ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافت، که ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از قبل بود. این افزایش به تاریخ اوایل سال از آغاز گرانی‌های اخیر در بازار خودروهای ایرانی بالاتر است.

مدل ۱۴۰۲ خودرو تارا اتوماتیک نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومان در حال حاضر با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین، قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو اتوماتیک ایران‌خودرو به ۷۶۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودروی تارا دنده ای صفر + قیمت

قیمت خودرو تارا با دنده‌ی دستی در بازار آزاد بدون تغییر باقی‌مانده است. بنابراین، تارا دنده‌ی دستی مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ی دستی مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان در دسترس هستند. این خودروهای ساخت ایران‌خودرو در این هفته بدون تغییر در قیمت به فروش می‌رسند.

تارا قیمت درب کارخانه

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است و همچنین تارا دنده‌ی دستی با قیمت کارخانه‌ای ۳۹۴ میلیون تومان عرضه می‌شده است. همچنین، ایران‌خودرو دو مدل جدید تارا را معرفی کرده که بر اساس آن، تارا اتوماتیک V۴ LX در نمایندگی‌ها با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ی دستی V۱ پلاس با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان در دسترس هستند.

مطالعه بیشتر  فروش ویژه ساینا S با قیمت اعلام شده و تحویل 90 روزه
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
V۴ LX ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
V۴ LX ۱۴۰۲ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای v۱پلاس ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۵۸۰,۱۲۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۹۴,۴۶۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۰ صفر ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

وعده دریافت یک خودروی خارجی برای ملی پوشان فوتبال ایران

mortazavi

وانت نیسان دیزل صفر قیمت روز و فروش فوری

mortazavi

ورود مجلس به ساماندهی بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.