مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودروهای چینی امروز ۲۹ بهمن ماه

قیمت خودروهای چینی امروز 29 بهمن ماه یکشنبه به تاریخ 29 بهمن ماه با قیمت خودروهای چینی امروز گزارش جدیدی از خبر خودرویی اعلام می شود که در ادامه می توانید مشاهده کنید. 

قیمت خودروهای چینی امروز ۲۹ بهمن ماه

یکشنبه به تاریخ ۲۹ بهمن ماه با قیمت خودروهای چینی امروز گزارش جدیدی از خبر خودرویی اعلام می شود که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

در بازار خودرو، قیمت تویوتا C-HR به ۱.۸ میلیارد تومان ورودی شد، در حالی که تویوتا رافور با قیمت ۶.۹ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

لکسوس NX۳۰۰ نیز در بازار خارجی با قیمت ۹.۳ میلیارد تومان قابل دسترسی است.

اما میتسوبیشی اوتلندر با قیمت ۵.۵ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد، و نیسان ایکس تریل نیز با قیمت ۵.۵ میلیارد تومان قابل خرید است.

مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا C-HR تمام چرخ محرک Style ۲۰۱۸ صفر ۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا راوفور دو دیفرانسیل عمان ۲۰۱۸ صفر ۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰‍۱۷ صفر ۹,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس RX۲۰۰ توربو fsport هشت کلید ۲۰۱۸ صفر ۱۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

خودروهای وارداتی در بازار ایران از برندهای مختلفی تأمین می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی دارند. این مدل‌های وارداتی از لحاظ طراحی، فناوری، ایمنی و کیفیت ساخت بسیار متنوع هستند.

به عنوان مثال، میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ یک خودروی سیاره‌گرد سریع با امکانات فراوان است که مناسب برای مسافرت‌های طولانی و راحتی در شهری است.

همچنین، تویوتا C-HR یک خودروی کامپکت با طراحی جذاب و خصوصیات مدرن است که از جمله محبوب‌ترین خودروهای شهری محسوب می‌شود. راوفور دو دیفرانسیل عمان از جمله خودروهایی است که برای مسافرت‌های سخت و ماجراجویی مناسب است، با دو دیفرانسیل و امکانات آفرود مطلوب.

مطالعه بیشتر  طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه)

لکسوس NX۳۰۰ H و RX۲۰۰ توربو fsport از دیگر مدل‌های لوکس و با کیفیت هستند که به لحاظ امکانات و لوکس‌ترین جزئیات طراحی برجسته‌اند و برای افرادی که به دنبال رفاهی بیشتر هستند، مناسب می‌باشند.

همچنین، نیسان ایکس تریل یک خودروی چند منظوره و خانوادگی است که با ایمنی و امکانات راحتی مناسب، گزینه مناسبی برای زندگی روزمره و ماجراجویی در شهر و برون از شهر می‌باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی فرداموتورز از FMC T5

سجاد ناجی

اپتیما K5 قیمت نهایی آن در بازار خودرو ایران اعلام شد

mortazavi

مردم برای خرید خودرو دست نگه دارند

سجاد ناجی

نظر دهید.