مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو ۲۳ مرداد

قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو 23 مرداد همزمان با اعلام خبر بازنگری در محل تامین ارز برای خودروهای وارداتی باعث شد تا بازار خودرو رشد صعودی داشته باشد به شکلی که با انتشار خبرهای فراخوان تعیین مدل و زمان واردات خودروهای کارکرده هم قادر نبود این ناآرامی امروز بازار خودرو را کنترل کند. 

قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو ۲۳ مرداد

همزمان با اعلام خبر بازنگری در محل تامین ارز برای خودروهای وارداتی باعث شد تا بازار خودرو رشد صعودی داشته باشد به شکلی که با انتشار خبرهای فراخوان تعیین مدل و زمان واردات خودروهای کارکرده هم قادر نبود این ناآرامی امروز بازار خودرو را کنترل کند.

برخلاف پیش بینی هایی که در مورد کاهش قیمت وجود داشت اما باز هم بازار خودرو رو به افزایش حرکت کرد و خلاف جهت پیش بینی ها بود. همچنین نرخ دلار نیز امروز افزایش داشت که همین خود باعث تاثیرگزاری بر روی صنعت خودرو شد.

از این رو، برخی مدل های پرطرفدار ایران خودرو با افزایش ۳ الی ۱۰ میلیون تومانی روبه رو شدند و بررسی بازار نشان می دهد که خودروی پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک با افزایش ۱۰ میلیون تومانی در بازار معامله می شد و بیشترین رشد قیمت را در بین این گروه خودرویی داشت. همچنین دنا پلاس توربو اتومات نیز با افزایش ۴ میلیون تومانی روبه رو شد.

قیمت محصولات ایران خودرو در ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

محصولات گروه ایران خودرو در مدل ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک، هایما S5 پلاس، سمند سورن پلاس، رانا پلاس، دنا پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک بررسی قیمتی شدند و امار بازار خودرو نشان می دهد که اکثریت خودروهای پرطرفدار افت قیمت داشتند.

  • سمند سورن پلاس با رشد ۳ میلیون تومانی در بازار به قیمت ۵۷۳ میلیون تومان شد. 
  • هایما S5 پلاس در بازار به یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان رسید که تغییر قیمت نداشت. 
  • رانا پلاس با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان در لیست قیمت امروز نشست که رشد ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد. 
  • دناپلاس با رشد ۳ میلیونی به قیمت ۶۳۳ میلیون تومان رسید.
  • دنا پلاس توربو اتومات با افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی در بازار به قیمت ۸۲۱ میلیون تومان رسید.
  • ۲۰۷ پاناراما اتومات هم با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت  ۸۴۲ میلیون رسید.
مطالعه بیشتر  ریزش دلار باعث جابه جایی قیمت خودرو شده است!

قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو 23 مرداد  همزمان با اعلام خبر بازنگری در محل تامین ارز برای خودروهای وارداتی باعث شد تا بازار خودرو رشد صعودی داشته باشد به شکلی که با انتشار خبرهای فراخوان تعیین مدل و زمان واردات خودروهای کارکرده هم قادر نبود این ناآرامی امروز بازار خودرو را کنترل کند. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی بازار خودرو امروز (خودروسازان سایپا و ایران خودرو در ۱۶ ام دیماه)

mortazavi

زمان واردات خودروی جانبازان اعلام شد…

mortazavi

بخشنامه جدید عرضه پژو ۲۰۷ دستی فرمان هیدرولیک بورس کالا

mortazavi

نظر دهید.