مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر تازه خودرو با قیمت خودروهای وارداتی (۱۶مهرماه)

خبر تازه خودرو با قیمت خودروهای وارداتی (16مهرماه) به گفته گزارشات، در چند ماه اخیر، قیمت خودروهای وارداتی کره‌ای به شدت کاهش یافته است. به عنوان مثال، هیوندای توسان (ix۳۵) که از جمله شاسی‌بلندهای محبوب وارداتی بود، در اواخر خردادماه با قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شد. اما در حال حاضر با افت حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، به قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین، قیمت مدل سوناتا هیبرید تیپ ۲ (GLS) نیز در همین بازه زمانی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شده است.

خبر تازه خودرو با قیمت خودروهای وارداتی (۱۶مهرماه)

به گفته گزارشات، در چند ماه اخیر، قیمت خودروهای وارداتی کره‌ای به شدت کاهش یافته است. به عنوان مثال، هیوندای توسان (ix۳۵) که از جمله شاسی‌بلندهای محبوب وارداتی بود، در اواخر خردادماه با قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شد. اما در حال حاضر با افت حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، به قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین، قیمت مدل سوناتا هیبرید تیپ ۲ (GLS) نیز در همین بازه زمانی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شده است.

خبر از واردات خودرو

قیمت سانتافه صفر (ix۴۵) با ۴ سیلندر و دو دیفرانسیل هم از ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است. در بازه زمانی از خرداد تا به امروز، این مدل تقریباً یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین، قیمت آزرا گرنجور صفر با ۴ سیلندر نیز نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است. در مورد قیمت‌های کیا سورنتو و سانگ‌ یانگ تیوولی آرمور نیز می‌توانید در ادامه بخوانید.

جدول قیمت خودروهای کره ای در ۱۶ مهرماه

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی

مطالب مرتبط

قیمت خودروها از ایرانخودرو و سایپا در ۷ آذرماه

mortazavi

پراید دست دوم را با قیمت زیر ۱۰۰ تومان بخرید!

mortazavi

شرایط نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

mortazavi

نظر دهید.