مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شورای رقابت: قیمت خودروهای مونتاژی تغییری نخواهد داشت…

شورای رقابت: قیمت خودروهای مونتاژی تغییری نخواهد داشت... سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروی مصوب تغییری نمی کند و اعضای شورا به قیمت پایبند هستند. اسماعیل شجاعی با تایید عدم تغییر قیمت خودروهای مونتاژ شده توسط شورای رقابت، اظهار کرد: اعضای شورای رقابت روی همان قیمتی که مصوب کردند، ایستادیگی می کنند و مصاحبه من در مورد احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژ شده اشتباه گرفته شد.

شورای رقابت: قیمت خودروهای مونتاژی تغییری نخواهد داشت…

سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروی مصوب تغییری نمی کند و اعضای شورا به قیمت پایبند هستند. اسماعیل شجاعی با تایید عدم تغییر قیمت خودروهای مونتاژ شده توسط شورای رقابت، اظهار کرد: اعضای شورای رقابت روی همان قیمتی که مصوب کردند، ایستادیگی می کنند و مصاحبه من در مورد احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژ شده اشتباه گرفته شد.

وی ادامه داد: منظورم این بود که قیمت هایی که مصوب شده دائمی نباشد، بلکه عموماً برای خودروهای متصل مصوبه شورای رقابت وجود دارد. این موضوع به وزارت صمت آورده شده و باید اجرایی شود.

سخنگوی شورای رقابت درباره دیگر خودروهای مونتاژی که قیمت آنها اعلام نشد نیز خاطرنشان کرد: سازمان حمایت باید قیمت را برای بررسی به کارگروه بیاورد که این اتفاق عملی نشده است.

طبق این گزارش اعلام شده، قیمت خودروهای مونتاژی در شنبه گذشته توسط شورای رقابت تصویب شد که واکنش وزارت صمت را به همراه داشت و بعد از آن اظهارات متفاوتی توسط شورای رقابت اطلاع رسانی شد که این شک و شبه را ایجاد کرد که قرار بر این شده، قیمت خودروها تغییراتی به همراه داشته باشد و درنهایت این موضوع به واسطه سخنگوی این شورا تکذیب شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  معامله خودرو در بورس جایگزین روش قرعه کشی

مطالب مرتبط

قیمت خودرو مکث تیارا و عرضه در سامانه یکپارچه خودرو

mortazavi

تفاوت قیمت تمام شده خودرو در کارخانه با بازار

سجاد ناجی

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (۱۱ اردیبهشت ماه)

mortazavi

نظر دهید.