مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت خودروهای خارجی ۴ شهریور ۱۴۰۲

قیمت خودروهای خارجی 4 شهریور 1402 امروز شنبه 4 شهریورماه 1402 خودروهای خارجی همراه با قیمت اعلام شدند که در این لیست قیمت خودروهای خارجی پورشه 911 که یکی از مدل های گران قیمت خودروها در داخل ایران می باشد و مدل 2013 کارکرده آن 21 میلیارد ثبت قیمت شده است. لکسوس NX هم با قیمت 18 میلیارد تومان در صدر جدول لیست قیمت قرار گرفته است. همچنین بی ام و X6 از جمله خودروهای لاکچری در بازار به شمار می رود و قیمت کارکرده آن نزدیک به 15 میلیارد تومان است. 

قیمت خودروهای خارجی ۴ شهریور ۱۴۰۲

امروز شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲ خودروهای خارجی همراه با قیمت اعلام شدند که در این لیست قیمت خودروهای خارجی پورشه ۹۱۱ که یکی از مدل های گران قیمت خودروها در داخل ایران می باشد و مدل ۲۰۱۳ کارکرده آن ۲۱ میلیارد ثبت قیمت شده است. لکسوس NX هم با قیمت ۱۸ میلیارد تومان در صدر جدول لیست قیمت قرار گرفته است. همچنین بی ام و X6 از جمله خودروهای لاکچری در بازار به شمار می رود و قیمت کارکرده آن نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان است.

قیمت خودروهای خارجی 4 شهریور 1402  امروز شنبه 4 شهریورماه 1402 خودروهای خارجی همراه با قیمت اعلام شدند که در این لیست قیمت خودروهای خارجی پورشه 911 که یکی از مدل های گران قیمت خودروها در داخل ایران می باشد و مدل 2013 کارکرده آن 21 میلیارد ثبت قیمت شده است. لکسوس NX هم با قیمت 18 میلیارد تومان در صدر جدول لیست قیمت قرار گرفته است. همچنین بی ام و X6 از جمله خودروهای لاکچری در بازار به شمار می رود و قیمت کارکرده آن نزدیک به 15 میلیارد تومان است. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت جدید محصولات ام وی ام در ایران اعلام شد

مطالب مرتبط

مدیران خودرو از فروش اقساطی محصولات خود می گوید! (در دی ماه ۱۴۰۲)

mortazavi

آریا کراس اوور سایپا وارد خط تولید شد

سجاد ناجی

مدیران خودرو طرح نقد و اقساط ۵ محصول را تنها به صورت حضوری امکان پذیر کرده است!

mortazavi

نظر دهید.