مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

قیمت جدید پژو ۲۰۷ دستی در بورس کالا- دی ماه ۱۴۰۱

قیمت جدید پژو ۲۰۷ دستی در بورس کالا- دی ماه ۱۴۰۱

بورس کالای ایران، در تاریخ یکشنبه ۴ دی ماه میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ بود که قرار است با قیمت مشخص شده در جدول معامله شود. رقابت نسبت به قیمت پایه برای این مدل خودرو، ۱۲۱ درصد و میانگین قیمت معامله از پایه ۴۱۰٫۵ میلیون است که قیمت تمام شده نهایی آن نیز ۴۶۹٫۳ میلیون تعیین شده است.

قیمت جدید پژو 207 دستی در بورس کالا- دی ماه 1401 بورس کالای ایران، در تاریخ یکشنبه 4 دی ماه میزبان عرضه 2 هزار دستگاه خودروی پژو 207 بود که قرار است با قیمت
قیمت جدید پژو ۲۰۷ دستی در بورس کالا- دی ماه ۱۴۰۱ | جدیدترین خبرگزاری خودرویی ایران

اگر قصد خرید پژو ۲۰۷ دستی را دارید بهتر است مشخصات کلی و مهم این مدل خودروی ایرانی را اطلاع داشته باشید…

ایران خودرو پژو ۲۰۷ دستی را در سال ۹۵ مدل دنده ای این خودرو را وارد کردکه ۲۰۷ شامل تغییرات ظاهری مانند چراغ های جلو و عقب، طراحی حدید آینه ها و رینگ های جدید است. همچنین مواردی دیگر مانند:

مانیتور لمسی، غربیلک فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم، کروز کنترل، دوربین و سنسور عقب از دیگر آپشن هایی است که در این خودرو اعمال شده است.

این خودرو در کشور تولید می شود و مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دستی، شامل حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی، قدرت موتور به اسب بخار ۱۱۰ اسب بخار، گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر، تعداد سیلندر ۴، تعداد سوپاپ ۱۶، شتاب صفر تا صد ۱۰٫۶ دستی، حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت است، گیربکس یا جعبه دنده از نوع ۵ دنده دستی می باشد، دیفرانسیل این مدل از نوع دیفرانسیل جلو، کلاس بدنه هاچ بک، ابعاد مدل ۳۹۰۰*۱۶۸*۱۴۶۸ میلی متر، فاصله محوری ۲۴۴۳، ابعاد تایر ۱۸۵/۶۵ R15، وزن خودرو ۱۰۹۶ کیلوگرم، مصرف سوخت ۷٫۱ ترکیبی لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، حجم باک ۵۰ لیتر، امکانات ایمنی ترمز ABS – ترمز EBD – کیسه هوای راننده و سرنشین هستند که بهتر است قبل از خرید این مدل به جزئیات آن توجه زیادی شود.

مطالعه بیشتر  روند نزولی صادرات خودرو

خبرهای داغ خودرویی: گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات جدید خود را برای دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

همچنین در سایت خبرگزاری می توانید با مدل های متفاوت خودروهای ایرانی و خارجی، رقابت ها و حواشی فرمول یک، آشنایی با قطعات مختلف خودرو و دانستنی های مهم آن آشنا شوید اطلاعات به روز شده ای را دریافت کنید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل (نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲)

mortazavi

شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت ۱۰ روز

mortazavi

توجه کمیته خودرو به تکلیف معوقه‌های مونتاژی خودروسازان

سجاد ناجی

نظر دهید.