مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط فروش و قیمت جدید دیگنیتی پرایم و پرستیژ در سامانه یکپارچه

شرایط فروش و قیمت جدید دیگنیتی پرایم و پرستیژ در سامانه یکپارچه بهمن موتور اطلاعیه‌ای را درباره نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت‌دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی منتشر کرده است. بر این اساس، افرادی که توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اولویت‌بندی شده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ وجه خودرو را به صورت آنلاین واریز نمایند.

شرایط فروش و قیمت جدید دیگنیتی پرایم و پرستیژ در سامانه یکپارچه

بهمن موتور اطلاعیه‌ای را درباره نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت‌دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی منتشر کرده است.

بر این اساس، افرادی که توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اولویت‌بندی شده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ وجه خودرو را به صورت آنلاین واریز نمایند.

فرآیند ثبت‌نام تنها به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت bahman.iranecar.com انجام می‌شود.

جزئیات فروش و قیمت جدید همراه با زمان تحویل دیگنیتی پرایم و پرستیژ

شرایط فروش و قیمت جدید دیگنیتی پرایم و پرستیژ در سامانه یکپارچه  بهمن موتور اطلاعیه‌ای را درباره نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت‌دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی منتشر کرده است.  بر این اساس، افرادی که توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اولویت‌بندی شده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ وجه خودرو را به صورت آنلاین واریز نمایند.

در ادامه مطالعه ای مختصر به مشخصات فنی دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ خواهیم داشت و این دو مدل را در توضیحات خلاصه مقایسه خواهیم کرد که امیدوارم در خرید نهایی این خودرو کمک کننده باشد.

در مقایسه بین دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ، بیشترین تفاوت از نظر مشخصات فنی قابل توجه است. دیگنیتی پرایم با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده است که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک نوع CVT به محور جلوی خودرو منتقل می‌شود. همچنین، مصرف سوخت دیگنیتی پرایم به صورت ترکیبی ۷.۵ لیتر در صد کیلومتر است که عددی قابل قبول است، اما شرایط مطلوبی را مورد نیاز دارد.

یکی از انتقادات اصلی به دیگنیتی پرایم مربوط به گیربکس CVT و قدرت پیشرانه آن بود که رانندگی جذابی را ارائه نمی‌کرد، با این‌حال، ورود دیگنیتی پرستیژ به بازار همراه با رفع این نقاط ضعف بوده و از آنجایی که دارای مشخصات فنی بهتری است، توانسته است تمام نقاط ضعف قبلی را برطرف کند.

مطالعه بیشتر  قیمت روز خودروی تارا 26 تیر 1402

دیگنیتی پرستیژ با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ، قادر به تولید ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور است. مقدار گشتاور و قدرت این خودرو نسبت به دیگنیتی پرایم افزایش یافته است. سیستم پاشش سوخت مستقیم یا GDi نیز به این خودرو اضافه شده است که نقطه قوتی مهم در عملکرد و بهره‌وری موتور است. همچنین، جعبه دنده دیگنیتی پرستیژ از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که نیروی پیشرانه را به محور جلو انتقال می‌دهد.

شتاب دیگنیتی پرستیژ زیر ۱۰ ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۸.۵ لیتر اعلام شده است. این شتاب معمولاً با توجه به شرایط مختلف ممکن است متغیر باشد، اما در تست‌ها، دیگنیتی پرستیژ شتابی حدود ۱۰.۵ ثانیه را از خود به جا گذاشته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی فرداموتورز از FMC T5

سجاد ناجی

رکود سنگین در بازار خودرو

سجاد ناجی

دریافت مالیات خودروهای لوکس از ۱۷۰۰ نفر

سجاد ناجی

نظر دهید.