مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

امروز قیمت خودروهای مونتاژ شده مشخص خواهد شد…

قیمت جدید خودروهای مونتاژی | امروز قیمت خودروهای مونتاژ شده مشخص خواهد شد... سخنگوی شورای رقابت اقتصادی ضمن تشریح علت تاخیر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی، از احتمال مطرح شدن این موضوع در جلسه روز شنبه شورا و حصول نتیجه خبر داد.

قیمت جدید خودروهای مونتاژی | امروز قیمت خودروهای مونتاژ شده مشخص خواهد شد…

سخنگوی شورای رقابت اقتصادی ضمن تشریح علت تاخیر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی، از احتمال مطرح شدن این موضوع در جلسه روز شنبه شورا و حصول نتیجه خبر داد.
اسماعیل شجاعی درباره قیمت خودروهای مونتاژ شده توضیح داد: کارگروه قیمت خودروهای مونتاژ شده را مورد بررسی قرار داد و در جلسه شورای رقابت نتیجه را ارائه کرد اما شورا اعلام کرد که محاسبه برخی خودروها تکمیل نشده است، تصمیم شورا بر این بود که در روز شنبه این موضوع بررسی شود.

و اینگونه ادامه داد: به احتمال زیاد جلسه توجیهی در جلسه روز شنبه تکمیل می شود و پس از گزارش کارگروه نتیجه به مجلس، احتمالا مجلس آن را نهایی و اعلام خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، پس از تعیین قیمت صنعت خودرو در کشور از سوی دادگاه رقابت، این دادگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت خودرو را به همین ترتیب منتشر خواهد کرد. از آن زمان تاکنون این موضوع در شورای رقابت بررسی نشده و به نتیجه نرسیده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت انواع کامیونت امروز 4 تیرماه 1402

مطالب مرتبط

فراخوان جدید محصولات ایران خودرو خردادماه ۱۴۰۲

mortazavi

امکان افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز هست

سجاد ناجی

ممنوعیت عرضه رانتی خودرو و دستور وزرات صمت

mortazavi

نظر دهید.