مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت تیبا امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲

قیمت تیبا امروز 10 تیر 1402  طبق اطلاع رسانی های جدید برای قیمت تیبا، این خودروی ایرانی پرطرفدار در مدل تیبا هاچ بک EX 1402 به 340 میلیون تومان رسید که این خودرو به نسبت دوماه قبل 50 میلیون ارزان تر شده است. ضمن اینکه قیمت هاچ بک EX صفر مدل 1400 هم 330 میلیون تومان قیمت دارد که در این بازه زمانی 35 میلیون کاهش قیمت را تجربه کرده است.  قیمت تیبا صندوق دار صفر SX بنزینی مدل 1400 هم 320 میلیون تومان شده است که 45 میلیون به نسبت 9 اردیبهشت افت قیمت داشته است. همچنین قیمت های مختلف تیبا را در ادامه جدول مشاهده خواهید کرد. 

قیمت تیبا امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ 

طبق اطلاع رسانی های جدید برای قیمت تیبا، این خودروی ایرانی پرطرفدار در مدل تیبا هاچ بک EX 1402 به ۳۴۰ میلیون تومان رسید که این خودرو به نسبت دوماه قبل ۵۰ میلیون ارزان تر شده است. ضمن اینکه قیمت هاچ بک EX صفر مدل ۱۴۰۰ هم ۳۳۰ میلیون تومان قیمت دارد که در این بازه زمانی ۳۵ میلیون کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت تیبا صندوق دار صفر SX بنزینی مدل ۱۴۰۰ هم ۳۲۰ میلیون تومان شده است که ۴۵ میلیون به نسبت ۹ اردیبهشت افت قیمت داشته است. همچنین قیمت های مختلف تیبا را در ادامه جدول مشاهده خواهید کرد.

قیمت تیبا مدل های مختلف ۱۰ تیر

قیمت تیبا امروز 10 تیر 1402   طبق اطلاع رسانی های جدید برای قیمت تیبا، این خودروی ایرانی پرطرفدار در مدل تیبا هاچ بک EX 1402 به 340 میلیون تومان رسید که این خودرو به نسبت دوماه قبل 50 میلیون ارزان تر شده است. ضمن اینکه قیمت هاچ بک EX صفر مدل 1400 هم 330 میلیون تومان قیمت دارد که در این بازه زمانی 35 میلیون کاهش قیمت را تجربه کرده است.   قیمت تیبا صندوق دار صفر SX بنزینی مدل 1400 هم 320 میلیون تومان شده است که 45 میلیون به نسبت 9 اردیبهشت افت قیمت داشته است. همچنین قیمت های مختلف تیبا را در ادامه جدول مشاهده خواهید کرد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اعلام قیمت کی ام سی K7 محصول کرمان موتور

مطالب مرتبط

عدم تعیین تکلیف قیمت خودرو بازار را آشفته‌تر کرد

سجاد ناجی

افزایش تولید سایپا آریا و سایپا اطلس

سجاد ناجی

یک شرط مهم برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

mortazavi

نظر دهید.