مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت انواع ساینا در بازار امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۲

قیمت انواع ساینا در بازار امروز 8 مهرماه 1402 قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک 1402 نیز 330 میلیون تومان اعلام شد و ساینا اس بنزینی نیز نزدیک به 248 میلیون تومان اعلام شد. همچنین، قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک 1402 نیز با 330 میلیون معامله می شود و طبق امار جدید قیمت ها خودروی ساینا گازسوز در کارخانه نیز با قیمت 283 میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

قیمت انواع ساینا در بازار امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۲

قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک ۱۴۰۲ نیز ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شد و ساینا اس بنزینی نیز نزدیک به ۲۴۸ میلیون تومان اعلام شد. همچنین، قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک ۱۴۰۲ نیز با ۳۳۰ میلیون معامله می شود و طبق امار جدید قیمت ها خودروی ساینا گازسوز در کارخانه نیز با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت انواع ساینا در بازار امروز 8 مهرماه 1402  قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک 1402 نیز 330 میلیون تومان اعلام شد و ساینا اس بنزینی نیز نزدیک به 248 میلیون تومان اعلام شد. همچنین، قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک 1402 نیز با 330 میلیون معامله می شود و طبق امار جدید قیمت ها خودروی ساینا گازسوز در کارخانه نیز با قیمت 283 میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز مرحله جدید پیش فروش محصولات سایپا از 5 مرداد

مطالب مرتبط

اولین سری پژو ۲۰۶ تیپ ۳ به مشتریان تحویل داده شد

سجاد ناجی

چشم بازار خودرو به دنبال شاهین ‌کراس سایپا

سجاد ناجی

خودروهای ایرانی قیمت کاهشی در پیش گرفتند!

mortazavi

نظر دهید.