مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت امروز خودروها یکشنبه ۵ آذرماه

قیمت امروز خودروها یکشنبه 5 آذرماه موجودی خودروها در بازار امروز، یک‌شنبه، 5 آذر 1402، به طور کلی به‌طور پایدار گزارش شده است، با افزایشی بسیار کم در برخی از محصولات که توسط خبرگزاری خودرویی 22 شرقی گزارش شده است

قیمت امروز خودروها یکشنبه ۵ آذرماه

قیمت خودروها در بازار امروز، یک‌شنبه، ۵ آذر ۱۴۰۲، به طور کلی به‌طور پایدار گزارش شده است، با افزایشی بسیار کم در برخی از محصولات که توسط خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی گزارش شده است.

امروز، یک‌شنبه، ۵ آذر ۱۴۰۲، قیمت خودروها در حالت کلی تغییرات ضعیفی را نشان می‌دهد، مشابه روزهای گذشته. با این حال، برخی از محصولات بازار داخلی افزایش جزئی در قیمت را تجربه کردند، البته این افزایش در بازار خودروهای مونتاژی قابل مشاهده نیست. نرخ دلار نیز در روز گذشته تغییر چندانی نداشت و همچنان با نرخ‌های هفته‌های گذشته معامله می‌شد. این وضعیت ثبات نرخ ارز، یکی از دلایل اصلی برای استحکام و ثبات بازار خودرو، همچون سایر بازارهای مشابه از جمله بازار طلا و مسکن است.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در یکشنبه ۵ آذر ماه

امروز، قیمت کوییک دنده‌ای S، یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا، پس از چند روز ثبات، تقریباً یک میلیون تومان افزایش یافته و به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان عرضه می‌شود. شاهین G، یکی از سدان‌های لوکس شرکت سایپا، که در هفته گذشته حدود ۷ میلیون تومان گران‌تر شده بود، امروز نیز با حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت، با قیمت ۵۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در مقابل، پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن است، اما به دلیل محبوبیت بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به دیگران دارد. این خودرو همچنان با نرخ ۶۲۷ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود، مشابه روز گذشته.

امروز، دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ، یکی از خودروهای داخلی پرشتاب، پس از چند روز بدون تغییر، با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به قیمت ۷۳۶ میلیون تومان رسیده است.

مطالعه بیشتر  سود غیرشفاف دولت برای واردات خودرو و فروش آن در بورس کالا

قیمت خودروهای مونتاژی در تاریخ ۵ آذر

در بازار، خودروهای مونتاژی نسبت به محصولات داخلی، ثبات بیشتری را ایجاد می‌کنند. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری، که ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی است، روز گذشته با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شد. جک J4 آپشنال، یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور، امروز نیز با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تغییری نکرده است. اما، فونیکس آریزو ۶ پرو که یک سدان نسبتاً جدید و محبوب در بین مدیران خودرو است، امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هایما S7 پلاس، یک کراس‌اوور مونتاژی توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود و به‌عنوان نسخه بهینه‌شده هایما S7 شناخته می‌شود. این خودرو، روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان عرضه می‌شد.

در روزهای آینده قیمت خودروها چگونه خواهد بود؟

در چند ماه گذشته، بازار خودرو به وضعیت رکودی وارد شده و طبق نظر کارشناسان، نگرش مردم به خودرو تغییر کرده است و آن را به عنوان یک کالای مصرفی به جای یک کالای سرمایه‌ای می‌بینند. این امر باعث شده که هر خبر مثبت یا منفی، قدرت تأثیرگذاری بر روی بازار و تقاضا را نداشته باشد و مردم، بر خلاف گذشته، برای خرید خودرو به بازار حجمی نمی‌آورند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

در دومین مرحله طرح یکپارچه مدل خودروها مشخص شدند!

mortazavi

برای تمام تعهدات سررسیده شده سایپا خودرو تولید کرده ایم

سجاد ناجی

افزایش تولید و تحویل خودرو به مشتریان

سجاد ناجی

نظر دهید.