مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قرعه کشی پنجمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو انجام شد

قرعه کشی پنجمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو انجام شد

قرعه کشی  پنجمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو انجام شد و شرکت کنندگان میتوانند با در اختیار داشتن کد پیگیری اعلام شده در هنگام ثبت نام ، نسبت به پیگیری وضعیت ثبت نام خود اقدام نمایند.

پنجمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو در روز سه شنبه مورخ ۲۲ مهرماه آغاز و تا سه روز بعد یعنی روز ۲۵ مهرماه ادامه یافت. همچنین ثبت نام در قرعه کشی پیش فروش یکساله این خودروساز در همان روز آغاز و به مدت سه روز ادامه یافت.

لازم به ذکر است اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش یکساله این شرکت نیز اعلام شده است.

پس از انجام قرعه کشی اسامی منتخبان از طریق پیامک نیز اعلام شده است اما در صورتیکه پیامکی دریافت نکرده اید میتوانید با مراجعه به لینک زیر و وارد کدملی یا شماره پیگیری اعلام شده ، وضعیت خود را در این مرحله بررسی نمایید.

ایران خودرو به منظور کاهش قیمت خودروها و به ثبات رساندن بازار خودرو و همچنین رفع نیاز مشتریان اقدام به فروش محصولات خود اقدام کرد و در فروش فوق العاده چهار محصول، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال. ایکس عرضه شده است.

در برنامه پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی. یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است. زمان تحویل خودرو‌ها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

برندگان باید ظرف مدت ۵ روز نسبت به تکمیل وجه اعلام شده اقدام نمایند.

مطالعه بیشتر  طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا - 25 مرداد 99

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی پنجمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو و پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو به لینک زیر مراجعه نمایید :

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی پنجمین مرحله فروش فوق العاده محصولات و پیش فروش یکساله ایران خودرو

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بلو درایو با هدف بهبود مصرف سوخت و کاهش آلایندگی در خودروها

mortazavi

نحوه ملی شدن پلاک خودروهای منطقه آزاد

mortazavi

تعطیلات پرترافیک در انتظار ۳ استان

سجاد ناجی

نظر دهید.