مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

قرعه کشی ایران خودرو واقعی یا تقلب در نتایج!

قرعه کشی ایران خودرو واقعی یا تقلب در نتایج! شرکت خودروسازی ایران خودرو که مدت زمان زیادیست با قرعه کشی محصولات خود، اقدام به فروش خودروهای خود

قرعه کشی ایران خودرو واقعی یا تقلب در نتایج!

شرکت خودروسازی ایران خودرو که مدت زمان زیادیست با قرعه کشی محصولات خود، اقدام به فروش خودروهای خود می کند، شایعه تقلب در نتایج قرعه کشی به گوش رسیده است که حاشیه های زیادی را در اینباره به وجود آورده و در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی را به دنبال داشت.

اما این خودروساز این ادعا را رد کرده و گفته است که فرآینده قرعه کشی با نظارت دقیق نهادهای مربوطه انجام می شود و طبق آن نیز بعد از شفاف سازی توسط نهادها به مشتریان اطلاع داده می شود و براساس تعاریف الگوریتم های تعریف شده و بررسی چندین ارگان، امکان اینکه در قرعه کشی ها تقلب وجود داشته باشد، بسیار کم است.

خبرهای تازه از دنیای خودرو: شرکت خودروسازی سایپا که به تازگی برای فروش دو نوع محصول خود طرح پیش فروشی خود را اعلام کرده اما امروز در سیزدهم اذرماه ۱۴۰۱ سایت سایپا با مشکلاتی مواجه شد که روند ثبت را برای افراد زیادی متوقف کرد. از این رو این شرکت توضیح می دهد که….

به دلیل اینکه در فاصله زمانی بین قرعه کشی و اعلام نتایج توسط نهادهای مربوطه به طور کامل روند قرعه کشی انجام خواهد شد و به طور کامل با نظارت دقیق انجام خواهد شد. به دنبال این، شایعه دخالت در قرعه کشی و یا امکان تقلب در آن وجود ندارد و ضمن اینکه مستنداتی نیز وجود دارد که نشان می دهد، این شایعه هیچگونه صحت و اعتبار ندارد و در صورت وجود مستندات قطعا نسبت به پیگیری آن اقدام خواهند کرد.

مطالعه بیشتر  سایپا ایران خودرو قیمت در روز شنبه 11 آذرماه

هشداری که ایران خودرو نسبت به متقاضیان خرید خودرو اعلام کرده است و گفته در چنین مواردی مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی حتما به نیروهای انتظامی اطلاع داده شود و توسط دستگاه های نظارتی و امنیتی بررسی می شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فونیکس به سمت برقی شدن می رود و به زودی وارد بازار خواهد شد.

mortazavi

افزایش ۲۰۰ تا ۶۰۰ درصدی قیمت قطعات خودرو

سجاد ناجی

طرح فروش پارس خودرو با تحویل یک ماهه در آذرماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.