مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فیدلیتی پرایم و پرستیژ در شرایط فروش ویژه (فروردین ماه ۱۴۰۳)

فیدلیتی پرایم و پرستیژ در شرایط فروش ویژه (فروردین ماه 1403) به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند که طبق بخشنامه شماره 1402/1122 مورخ 1402/02/04، امکان تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان 1402، به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

فیدلیتی پرایم و پرستیژ در شرایط فروش ویژه (فروردین ماه ۱۴۰۳)

به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند که طبق بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴، امکان تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

در این مرحله از فرآیند ثبت‌نام، اگر متقاضیان تمایل داشته باشند، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به دقت جدول شماره ۱ فراهم شده است. بنابراین، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ وجه خودرو را به صورت آنلاین واریز نمایند. لازم به ذکر است که بازه زمانی مذکور قابلیت تمدید ندارد.

فیدلیتی پرایم و پرستیژ در شرایط فروش ویژه (فروردین ماه 1403)  به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند که طبق بخشنامه شماره 1402/1122 مورخ 1402/02/04، امکان تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان 1402، به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جدیدترین مدل های بی ام و | خودروی مسابقه ای بی ام و M4 GT3 مدل 2022

مطالب مرتبط

کاهش حدود ۹ هزار خودروهای ناقص در هفته اخیر

سجاد ناجی

طرح پیش فروش ۴ محصول زامیاد

سجاد ناجی

شرط خودروسازان برای حذف قرعه کشی

سجاد ناجی

نظر دهید.