مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

بورس کالا میزبان مجدد فیدلیتی و دیگنیتی

بورس کالا میزبان مجدد فیدلیتی و دیگنیتی بعد از اینکه بورس کالا آمادگی خود را برای عرضه خودروهای مختلف اعلام کرد، گویا این اقدام بسیار خوشایند بود و طرفداران

بورس کالا میزبان مجدد فیدلیتی و دیگنیتی

بعد از اینکه بورس کالا آمادگی خود را برای عرضه خودروهای مختلف اعلام کرد، گویا این اقدام بسیار خوشایند بود و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد که هر ماه خودروسازان زیادی بسیاری از مدل های خود را در بورس کالا به فروش میرسانند، ضمن اینکه این اقدام باعث می شد که افراد خریدار نسبت به بازار آزاد خودرو سودهایی نیز داشته باشند. از همین رو، بهمن موتور قصد دارد که ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر در تابلوی بورس کالا نمایش داده و به فروش برساند.

این گروه صنعتی خودرویی، ۲۱۴ دیگنیتی را با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا روز ۲۲ آذر به فروش خواهد رساند که بنابر تعداد اعلام شده قرار است که ۵۳ دستگاه به رنگ سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی تریم قرمز باشند.

البته این برای اولین بار است که در بورس کالا، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در روز ۲۳ آذرماه عرضه خواهند شد که قیمت تعیین شده آن ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و عرضه های دیگنیتی پرستیژ شامل: ۲۶ دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه تریم قرمز هستند. قرار است که برای درصد پیش پرداخت تمامی محصولات بهمن موتور، ۲۵ درصد برای دو هفته آینده و تاریخ تحویل آنها ۲۳ بهمن امسال باشد. همانطور که بارها اعلام شده است، با هر کد ملی می توان یکی از محصولات موردنظر را ثبت و سفارش داد. همچنین صدور سند و شماره گذاری خودرو نیز مربوط به شخصی است که ثبت نام را انجام می دهد و فرد خریدار باید برای تحویل خودرو به یکی از نمایندگی های مجاز که توسط بهمن موتور اعلام می شوند، مراجعه کنند.

مطالعه بیشتر  کوییک چگونه بازارگشایی کرد؟

لازم است که خریدار واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده را همراه با دیگر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب رسمی بهمن موتور انجام دهد.

هزینه های اعلام شده برای همه خودروها شامل ۹ درصد مالیات خواهد بود که دیگر هزینه ها مانند: هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلام و شماره گذاری، عوارض شماره گذاری و بیمه شخص ثالث برای خودرو مدل فیدلیتی ۷ نفره برابر با ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است که برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و همچنین برای مدل دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال است که تمامی هزینه های بالا باید به وسیله شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب گروه بهمن موتور انتقال داده شود.

بورس کالا میزبان مجدد فیدلیتی و دیگنیتی بعد از اینکه بورس کالا آمادگی خود را برای عرضه خودروهای مختلف اعلام کرد، گویا این اقدام بسیار خوشایند بود و طرفداران
بورس کالا میزبان مجدد فیدلیتی و دیگنیتی

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی رسمی از کادیلا P90 یا همان ال ۹۰ ایرانی

mortazavi

سرنوشت قیمتها در سال آینده

سجاد ناجی

رسالت و هدف اصلی ایران خودرو تولید محصول با کیفیت

سجاد ناجی

نظر دهید.