مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فونیکس FX ، محصول جدید مدیران خودرو

فونیکس FX ، محصول جدید مدیران خودرو

فونیکس FX ، محصول جدید مدیران خودرو | امکانات بروز در چری اومودا | احتمال حضور این خودرو در ایران

فونیکس اف ایکس یکی از زیباترین محصولات کمپانی چری به حساب می‌آید که زبان طراحی آن به عنوان الگوی دیگر کراس اوورهای اسپرت این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بدنه کوپه مانند که با استفاده از المان‌های هندسی به طرزی ماهرانه فرم گرفته است، می‌تواند فونیکس اف ایکس را نه‌تنها در بازار ایران، بلکه در سایر کشورها نیز به یکی از جذابترین خودروهای میان قیمت بدل سازد.

درون کابین سادگی و تجمل‌گرایی را می‌توان همزمان احساس کرد.

نمایشگرهای دوگانه ۱۲.۳ اینچی در بالای داشبورد قرار گرفته‌اند و درمجموع فضایی مدرن و دوست‌داشتنی برای نمای داخل چری امودا ۵ رقم زده‌اند.

فاصله بین محور چرخ‌های امودا ۵ حدود ۲۶۳۰ میلی‌متر اعلام شده که بنابراین شاید سرنشینان بلندقد در ردیف عقب از ناحیه پا و زانوها تا حدودی با محدودیت مواجه شوند.

به این ترتیب یک سبک طراحی داخلی مینیمال به فرم تقریبا مجلل برای این کراس اوور اسپرت خانوادگی پدید آمده تا سرنشینان آن حس حضور در یک ماشین تقریبا لوکس را داشته باشند.

فرم دی-کات غربیلک فرمان به همراه استفاده از نمایشگرهای پیوسته مالتی مدیا و کیلومترشمار نیز امروزه به ترند طراحی خودروهای چینی تبدیل شده که در نوع خود جذاب به نظر می‌رسد.

نمای داخل چری امودا 5

در اینجا از پلاستیک های نسبتا باکیفیت جهت ساخت کابین و داشبورد استفاده شده که کاربران پس از لمس آنها نسبت به سطح کیفیت اتاق فونیکس اف ایکس احساس رضایت پیدا خواهند کرد.

به دلیل فاصله محوری متوسط، نباید انتظار کابین کاملا جادار از این محصول مدیران خودرو را داشته باشید، اما در مجموع سرنشینان با قد حدود ۱۸۰ سانتی متر می‌توانند با محدودیت کم روی صندلی‌های عقب این خودرو حضور پیدا کنند.

مطالعه بیشتر  بنزین گران نمی‌شود

صندوق اومودا 5

اما افراد بلندقد از لحاظ فضای سر و همچنین زانوها با مقداری محدودیت روبرو خواهند بود.

جالب است بدانید که فونیکس اف ایکس از لحاظ فنی با چری تیگو ۸ پرو تشابه کامل دارد.

پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری تزریق مستقیم سوخت TGDi این خودرو توانی در حد ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر تحویل می‌دهد تا بدین واسطه تایرهای جلو به چرخش درآیند.

خودرو جدید فونیکس FX

بر این اساس احتمال حضور تجهیزات زیر در فونیکس FX بسیار بالاست:

کروز کنترل هوشمند یا تطبیقی، سیستم‌های کنترل هرزگردی و کنترل پایداری، رادار نقطه کور، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، ترمز خودکار اضطراری، صندلی‌های برقی جلو همراه با گرم‌کن، تهویه اتوماتیک با تنظیمات دوگانه، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، صفحه آمپر تمام دیجیتال، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، سیستم کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل ایستایی در سربالایی، دوربین ۳۶۰، دوربین عقب، مسیریاب جی پی اس، سنسور نور و باران، دی لایت، تنظیم برقی ارتفاع چراغ‌های جلو، شش کیسه هوا، حسگر پارک جلو و عقب و… .

قیمت فونیکس اومودا ۵ در بازار چین بر اساس نوع تیپ و مشخصات فنی چیزی بین ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلار تا ۱۸ هزار و ۸۰۰ دلار عنوان شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت قطعی خودرو رانا پلاس مشخص شد

سجاد ناجی

ساینا قیمت های جدید از کارخانه و بازار خودرو به نرخ روز ۶ خردادماه

mortazavi

قیمت ماشین های بهمن موتور به روزرسانی شد….

mortazavi

نظر دهید.