مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت

محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت شرکت مدیران خودرو به اطلاع می‌رساند که بخشنامه فروش جدید (شماره 3) محصولات برند فونیکس را به اطلاع عموم می‌رساند. به همین منظور، منتخبین دور دوم سامانه یکپارچه خودرو که کد ملی ایشان در این سامانه اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ یکشنبه، 15 مرداد و تا تاریخ پنجشنبه، 19 مرداد، به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا با مراجعه حضوری به شعب نمایندگی‌ مدیران خودرو 777 اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی مدنظر خود نمایند.

محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت

شرکت مدیران خودرو به اطلاع می‌رساند که بخشنامه فروش جدید (شماره ۳) محصولات برند فونیکس را به اطلاع عموم می‌رساند. به همین منظور، منتخبین دور دوم سامانه یکپارچه خودرو که کد ملی ایشان در این سامانه اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ یکشنبه، ۱۵ مرداد و تا تاریخ پنجشنبه، ۱۹ مرداد، به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا با مراجعه حضوری به شعب نمایندگی‌ مدیران خودرو ۷۷۷ اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی مدنظر خود نمایند.

اطلاعیه‌ای از شرکت مدیران خودرو در خصوص فروش نقدی و اقساطی خودروهای محصولات برند فونیکس اف ایکس FX پرمیوم، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو اکسلنت و تیگو ۸ پرومکس را اعلام می‌نماید.

فروش نقدی: در صورت انتخاب روش نقدی خرید، خودروهای مذکور با موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه، آماده تحویل به شما مشتریان گرامی خواهد بود.

فروش اقساطی: در صورت انتخاب روش اقساطی، زمان تحویل خودرو ۹۰ روز کاری پس از تایید نهایی بانک ارائه دهنده تسهیلات مالی خواهد بود.

شرکت مدیران خودرو در بخشنامه فروش جدید (شماره ۳) اقدام به ارائه شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرومکس و فونیکس اف ایکس FX پرمیوم کرده است.

شرایط فروش: در این طرح فروش، سود انصراف و تاخیر با نرخ ۱۲ درصد محاسبه خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی به صورت علی‌الحساب خواهد بود و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل مشخص خواهد شد. صلح از محل طرح فروش مجاز نمی‌باشد.

امکان تبدیل خودرو: متقاضیان خرید خودروی تیگو ۸ پرو پریمیوم، به صورت دلخواه امکان تبدیل خودرو به تیگو ۷ پرو اکسلنت، FX پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در ابتدای ثبت‌نام خواهند داشت. در صورت عدم ثبت‌نام، حق ایشان تا اطلاعیه بعدی محفوظ خواهد ماند.

قیمت‌های نقدی برای خودروهای محصولات برند فونیکس اف ایکس FX پرمیوم، تیگو ۸ پرومکس، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو را به شرح زیر اعلام کرده است:

  • تیگو ۸ پرو مکس: ۲ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان
  • فونیکس اف ایکس FX پرمیوم: یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  • تیگو ۷ پرو: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون و هزار تومان
  • آریزو ۶ پرو: یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
مطالعه بیشتر  سرنوشت قانون ابطال شده (تعیین سن فرسودگی خودروها) چه می‌شود؟

در صورتی که مشتریان انتخاب کنند از روش پرداخت اقساطی استفاده نمایند، مبلغ پیش‌پرداخت برای هر خودرو به شرح زیر خواهد بود:

  • تیگو ۸ پرومکس: ۷۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  • فونیکس اف ایکس FX پرمیوم: ۵۱۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان
  • تیگو ۷ پرو: ۴۳۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان
  • آریزو ۶ پرو: ۳۷۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

مزایای انتخاب نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ برای ثبت‌نام خودرو

نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷، به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو در کشور، با داشتن دو سال متوالی رتبه نخست در فروش محصولات، به یک مرجع قابل اعتماد برای خرید خودرو تبدیل شده است. این نمایندگی با داشتن تجربه کافی در ارائه خدمات به مشتریان و بهره‌مندی از چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج، همچنین اداره تحویل اختصاصی، بهترین پوشش دهی را از میان نمایندگی‌های مدیران خودرو دارد.

یکی از مزیت‌های این نمایندگی، امکان پیگیری مجدانه امور توسط کارشناسان مجرب آن است، که به خریداران اطمینان می‌دهد که مراحل ثبت‌نام خودرو به بهترین شکل انجام می‌شود. مشتریان گرامی نیز بدون نیاز به حضور حضوری در نمایندگی، می‌توانند فرآیند ثبت‌نام خودرو را به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی با کارشناسان نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ انجام دهند.

از دیگر مزایای این نمایندگی، تجربه‌ای دلنشین و لذت‌بخش از خرید خودرو برای مشتریان است؛ زیرا نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ تمامی مراحل تکمیل فرآیند ثبت‌نام را در کنار مشتریان خود انجام می‌دهد و تعامل مستمر با آنها را تا زمان تحویل خودرو حفظ می‌کند.

با توجه به این موارد، نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ به عنوان یک انتخاب مناسب و ارزشمند برای خرید خودروها، اطلاعات بیشتری از خدمات ارائه شده و پیگیری موثر فرآیند ثبت‌نام را به مشتریان ارائه می‌دهد.

محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت  شرکت مدیران خودرو به اطلاع می‌رساند که بخشنامه فروش جدید (شماره 3) محصولات برند فونیکس را به اطلاع عموم می‌رساند. به همین منظور، منتخبین دور دوم سامانه یکپارچه خودرو که کد ملی ایشان در این سامانه اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ یکشنبه، 15 مرداد و تا تاریخ پنجشنبه، 19 مرداد، به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا با مراجعه حضوری به شعب نمایندگی‌ مدیران خودرو 777 اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی مدنظر خود نمایند.
محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت شرکت مدیران خودرو

برند فونیکس چه خدمات پس از فروشی را ارائه می دهد!

یکی از ویژگی‌های برجسته و مهم نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو، ارائه خدمات VIP ویژه پس از فروش برای محصولات برند فونیکس است. در سال‌های اخیر، این نمایندگی با ارائه خدمات نوآورانه، منحصر به فرد و با تمرکز بر نیازهای مشتریان، به عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های مدیران خودرو، رتبه نخست فروش محصولات مدیران خودرو ام وی ام و فونیکس را در کشور به دست آورده است.

مطالعه بیشتر  ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد

این امر باعث ایجاد اطمینان خاطر در خریداران می‌شود تا کلیه خدمات مرتبط با خدمات پس از فروش خودروی خود، از جمله سرویس‌های دوره‌ای، خدمات تعمیرگاهی، تعمیرات تخصصی، تامین قطعات اورجینال و سایر خدمات مشابه را به نمایندگی ۷۷۷ بسپارند.

با تجربه‌ی سال‌ها در ارائه خدمات پس از فروش، نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو به همواره کوشیده است تا میزان رضایتمندی مشتریان خود را به حداکثر برساند. نتیجه این تلاش، ایجاد مجموعه‌ای بالغ بر هزاران مشتری وفادار به این نمایندگی بوده که نشان‌دهنده مشتری‌مداری و ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و قابل اعتماد است.

با توجه به تجربه و عملکرد این نمایندگی، خریداران با آرامش و اطمینان به اینجا مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ای و ویژه پس از فروش برند فونیکس بهره‌مند می‌شوند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نمایندگی ۷۷۷ مدیران‌خودرو از راه‌های زیر استفاده کنید:

  1. مراجعه حضوری: می‌توانید به چهار شعبه فعال نمایندگی در شهرهای تهران و کرج مراجعه کنید و از کارشناسان فروش دریافت اطلاعات مورد نیاز نمایید.
  2. تماس تلفنی: با شماره‌های تلفن‌های اعلام شده تماس بگیرید و در طول شبانه‌روز با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. در زیر شماره‌های تماس با شعب نمایندگی مدیران‌خودرو ۷۷۷ در شهرهای تهران و کرج آورده شده است:
  • شعبه سعادت‌آباد: تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، روبه‌روی پارک دلاوران پلاک ۷۲ – تلفن: ۷۸۱ ۰۰۰ ۴۸-۰۲۱
  • شعبه کارشو ارگ تجریش: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ – تلفن تماس: ۰۲۱-۴۸۰۰۰۴۴۴
  • شعبه عظیمیه کرج: عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید – تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۰۵۷۷۰۰
  • شعبه مهرشهر کرج: مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار – تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۰۵۸۸۰۰
  • اداره تحویل: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، اداره تحویل – تلفن تماس: ۰۲۱۴۹۷۸۱

با این راه‌های ارتباطی، شما می‌توانید به راحتی با نمایندگی ۷۷۷ مدیران‌خودرو در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را جهت خرید و خدمات مرتبط با خودروی مورد نظرتان دریافت کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خداحافطی با سومین و چهارمین خودروی ملی ، توقف تولید ساینا و ۴۰۵

سجاد ناجی

وضعیت نامشخص ۲۲۵۰ خودروی وارداتی در گمرک

سجاد ناجی

قیمت خودروهای وارداتی ۲ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.