مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فولکس واگن برقی ID.4 مراحل تست فنی خود را در ایران می گذراند!

فولکس واگن برقی ID.4 مراحل تست فنی خود را در ایران می گذراند!

به گزارش‌های منتشر شده، یک دستگاه از مدل فولکس واگن ID.4 برای شروع مراحل تست فنی خود به شهرک آزمایش وارد شده است. برند فولکس واگن به نامی است که در صورت ورود به بازار ایران، می‌توانست بازار جذابی را تحت تأثیر قرار دهد و با محصولاتش بر رقبای فرانسوی و کره‌ای فشار وارد کند. اما متأسفانه، این برند آلمانی به همان اندازه که برخی برندهای دیگر فرصت فعالیت در این بازار را نداشت، پس از ورودش مواجه با تحریم‌ها و محدودیت‌های واردات خودرو شد. با این وجود، در مدت کوتاهی که فعالیت داشت، با محصولاتی مانند تیگوان و پاسات، موفق به کسب فروش قابل توجهی شد.

با توجه به گزارشات منتشر شده، امروز یک دستگاه از مدل فولکس‌واگن ID.4 برای شروع مراحل تست فنی وارد شهرک آزمایش شده است. این مدل خودرو، دومین محصول از خانواده ID برند فولکس‌واگن است که از سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده است. یکی از نسخه‌های این خودرو با نام ID.4 Crozz، توسط گروه فاو در چین تولید می‌شود که احتمالاً به دلیل ساخت و مونتاژ در چین، ورود این نسخه به ایران ممکن شده است، مشابه وضعیتی که برای تویوتا کرولا به صورت وارداتی در بازار وجود دارد. با توجه به محدودیت‌های مالی و قیمتی برای واردات، می‌توان انتظار داشت که نسخه پایین‌ترین مدل ID.4 با قیمت تقریبی ۲۰۱۰۰ دلار وارد بازار ایران شود.

مشخصات فنی فولکس واگن ایدی۴ جدید مناسب بازار خودرو ایران

با توجه به اطلاعات منتشر شده، خودروی فولکس‌واگن ID.4 از نیروی موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این موتور از طریق یک گیربکس تک‌سرعته نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین، با باتری ۸۴.۸ کیلووات‌ساعتی، این خودرو می‌تواند مسافتی تقریبی حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. در حال حاضر، دو خودروساز خصوصی قصد واردات این مدل را به ایران دارند، اما متاسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات کامل درباره آنها در دسترس نیست.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رفوزگی برخی خودروهای داخلی در آزمون انطباق استاندارد آلایندگی

مطالب مرتبط

فیدلیتی پرایم و پرستیژ در شرایط فروش ویژه (فروردین ماه ۱۴۰۳)

mortazavi

انواع مرسدس بنز جدید | خودروی مرسدس SL 63 AMG مدل ۲۰۲۲

mortazavi

اجرای مصوبه ۴۷۳ براساس تصمیم شورای رقابت

mortazavi

نظر دهید.