مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جدول فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در فروردین ماه اعلام شد

جدول فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در فروردین ماه اعلام شد به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط طرح فروش فوق‌العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. بر اساس اعلامیه بهمن موتور، این طرح فروش مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

جدول فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در فروردین ماه اعلام شد

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط طرح فروش فوق‌العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. بر اساس اعلامیه بهمن موتور، این طرح فروش مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

بنابراین، متقاضیان می‌توانند با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت، از ساعت ۱۰:۰۰ یکشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین اقدام به واریز وجه خودرو از طریق سایت این شرکت نمایند.

جدول فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در فروردین ماه اعلام شد  به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط طرح فروش فوق‌العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. بر اساس اعلامیه بهمن موتور، این طرح فروش مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عدم نیاز دولت به تائید مجمع تشخیص مصلحت برای واردات خودرو

مطالب مرتبط

۴۰۰۰ دستگاه مدل شاهین در بورس کالا معامله می شود!

mortazavi

آغاز فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو

سجاد ناجی

رشد تولید انواع خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.