مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش نقدی و تحویل فوری نیسان دوگانه سوز آپشنال SV

فروش نقدی و تحویل فوری نیسان دوگانه سوز آپشنال SV وانت نیسان دوگانه سوز سفید رنگ از امروز 7 آذرماه 1402 به صورت فروش فوری و نقدی شروع شده است که تحویل این مدل وانت نیز 45 روزه می باشد.  به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به تاریخ 7 آذرماه، شرایط فروش فوری و نقدی وانت نیسان با رنگ سفید از طریق سایت فروش اینترنتی فعال خواهد شد. این فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لطفاً طبق مراحل زیر اقدام شود:

فروش نقدی و تحویل فوری نیسان دوگانه سوز آپشنال SV

وانت نیسان دوگانه سوز سفید رنگ از امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت فروش فوری و نقدی شروع شده است که تحویل این مدل وانت نیز ۴۵ روزه می باشد.

به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به تاریخ ۷ آذرماه، شرایط فروش فوری و نقدی وانت نیسان با رنگ سفید از طریق سایت فروش اینترنتی فعال خواهد شد. این فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لطفاً طبق مراحل زیر اقدام شود:

فروش نقدی و تحویل فوری نیسان دوگانه سوز آپشنال SV  وانت نیسان دوگانه سوز سفید رنگ از امروز 7 آذرماه 1402 به صورت فروش فوری و نقدی شروع شده است که تحویل این مدل وانت نیز 45 روزه می باشد.   به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به تاریخ 7 آذرماه، شرایط فروش فوری و نقدی وانت نیسان با رنگ سفید از طریق سایت فروش اینترنتی فعال خواهد شد. این فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لطفاً طبق مراحل زیر اقدام شود:

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نتایج مسابقات فرمول یک اسپانیا 2023 

مطالب مرتبط

عرضه خودروهای وارداتی به مردم از هفته آینده

mortazavi

فروش اقساطی شاسی بلند KMC K7 از امروز ۱۴ مرداد

mortazavi

خودروهایی که دیرکرد عوارض دارند جریمه می شوند

سجاد ناجی

نظر دهید.