مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش ۱۳ خودروی وارداتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

فروش 13 خودروی وارداتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه  از امروز یکشنبه ١۵ بهمن ماه تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه، متقاضیان جدید می‌توانند یک حساب وکالتی ایجاد کنند و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در آن مسدود نمایند. پس از ایجاد حساب و بلاک کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای دیگر متقاضیان با حساب بلوکه شده، از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه، می‌توانند در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام نمایند و یک اولویت از بین سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

فروش ۱۳ خودروی وارداتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه 

از امروز یکشنبه ١۵ بهمن ماه تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه، متقاضیان جدید می‌توانند یک حساب وکالتی ایجاد کنند و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در آن مسدود نمایند.

پس از ایجاد حساب و بلاک کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای دیگر متقاضیان با حساب بلوکه شده، از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه، می‌توانند در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام نمایند و یک اولویت از بین سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

با توجه به اطلاعیه‌ی ارائه شده توسط سامانه یکپارچه، از امروز یکشنبه ١٥ بهمن‌ماه تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه، متقاضیان جدید می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

بنابراین، همه متقاضیان واجد شرایط به موجب ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت)، از امروز تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه، می‌توانند یکی از حساب‌های خود را در شعب بانک‌های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی ایجاد و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود نمایند.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که با توجه به تأکید معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، قصد دارد حواله خودروهای جانبازان را خریداری کند. در این دوره از فروش خودروهای وارداتی، به تعداد ١٣ خودرو (از مازاد خودروهای وارداتی) برای تمامی متقاضیان عرضه شده است. از این تعداد، ۱۰ مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۳ مدل دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی می‌باشند.

فروش 13 خودروی وارداتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه   از امروز یکشنبه ١۵ بهمن ماه تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه، متقاضیان جدید می‌توانند یک حساب وکالتی ایجاد کنند و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در آن مسدود نمایند.  پس از ایجاد حساب و بلاک کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای دیگر متقاضیان با حساب بلوکه شده، از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه، می‌توانند در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام نمایند و یک اولویت از بین سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  هنوز قیمت دقیق دنا پلاس اتوماتیک تصویب نشده است

مطالب مرتبط

میزان تولید محصولات ایران خودرو در سال جاری

سجاد ناجی

واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹

سجاد ناجی

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.